Skip to content

היונה של בריטיש איירווייס: עיטור חדש למטוסי החברה

היונה של בריטיש איירווייס: עיטור חדש למטוסי החברה. העיצוב הייחודי עוצב על ידי פסקאל אנסון ובסיוע האמנית הבריטית הידועה טרייסי אמין, במסגרת תחרות המנטורים של בריטיש איירווייס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העיצוב הייחודי עוצב על ידי פסקאל אנסון ובסיוע האמנית הבריטית הידועה טרייסי אמין, במסגרת תחרות המנטורים של בריטיש איירווייס, שמטרתה לקדם שמות עולים בתחומי פעילות שונים

מאת עמי אטינגר

מי שיטוס עם בריטיש איירווייס באירופה, יתכן ויזכה לטוס באחד מתשעת מטוסי החברה שעוטרו במיוחד לקראת השנה החגיגית העומדת בפני בריטניה, שבה יחגגו תחרויות האולימפיאדה והפסטיבלים המלווים שלהם ואת חגיגות יובל היהלומים של המלכה אליזבת'.
עיטור היונה הייחודי עוצב על ידי האמן פסקאל אנסון ובסיוע האמנית הבריטית הידועה טרייסי אמין, במסגרת תחרות ה"מנטורים" של בריטיש איירווייס, Great Britons, שמטרתה לקדם שמות עולים בתחומי פעילות שונים ברחבי בריטניה – שפים, יוצרי קולנוע ואמנים, באמצעות הדרכתם של מומחים בתחומם.
המטוס הראשון בעיטור היונה החדש המריא ביום ג' השבוע לקופנהגן.

 

המטוס של בריטיש איירווייס עם עיטור היונה. צילום ניק מוריש/בריטיש איירווייס
המטוס של בריטיש איירווייס עם עיטור היונה. צילום ניק מוריש/בריטיש איירווייס

העיטור המיוחד מכסה את כל גוף המטוס, כאשר תא הטייס מהווה את מקור היונה, וכנפיו – כנפי היונה. העיצוב כולו בצבעי זהב ולבן, ב"קריצה" סימבולית לעיצוב שעיטר את מטוס החברה במהלך אולימפיאדת לונדון 1948, כסמל השלום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן