Skip to content

כשזה מגיע לתרומות, אין גבול לציניות

תחנת הרדיו החרדית קול ברמה, זו שמדירה נשים, עשתה שימוש בקולו של ילד שהתייתם כביכול מהוריו, כדי להתרים את הציבור למען המשפחה. בתשדיר הפרסומת נשמע הילד אומר: 'אני רוצה את אמא. אני רוצה את אבא'. התחנה נקנסה בגין עבירה על איסור השמעת קול קטין מאת אורה עריף כץ תשדיר הפרסומת לארגון יד עזרא ושלומית, סיפר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תחנת הרדיו החרדית קול ברמה, זו שמדירה נשים, עשתה שימוש בקולו של ילד שהתייתם כביכול מהוריו, כדי להתרים את הציבור למען המשפחה. בתשדיר הפרסומת נשמע הילד אומר: 'אני רוצה את אמא. אני רוצה את אבא'. התחנה נקנסה בגין עבירה על איסור השמעת קול קטין

מאת אורה עריף כץ

תשדיר הפרסומת לארגון יד עזרא ושלומית, סיפר את סיפורם קורע הלב של ילדים שאביהם נפטר לפני שנה, ואמם נפטרה עתה. הילדים, נאמר בתשדיר, יושבים עתה 'שבעה' על אמם.

האגודה לזכות הציבור לדעת פנתה בתלונה לרשות השניה, בה היא מפקפקת באמיתות תוכן התשדיר ששודר במשך שבוע, במהלכו הבינו המאזינים כי הילד הוקלט במהלך ימי האבל על אמו. האגודה מחתה נגד העבירה האתית של ניצול ילד למטרות פרסום.
בתשובה, נמסר מהרשות השניה כי הוחלט לקנוס את רדיו קול ברמה בסך 2,500 ש"ח, אף כי תחנת הרדיו הסירה את התשדיר וטענה כי מדובר בתקלה.

1 Comment

  1. חגי קמרט
    11 באפריל 2012 @ 11:07

    "אף כי תחנת הרדיו הסירה את התשדיר וטענה כי מדובר בתקלה". נו באמת, על מי הם עובדים? גם מנצלים ילד יתום קטן וגם לא בוחלים בשקר. בשביל כסף וקייום התחנה, כל האמצעים כשרים אצלם אפילו כשרים לפסח..

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן