Skip to content

דרכים יצירתיות לפרסם רכב

באוסטרליה הקימו צוות הצלה משעמום העבודה המשרדית, בארה"ב מטוס נעזר בטנדר על מנת לנחות ובאירופה DJ יהודי מפרסם רכב חשמלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באוסטרליה הקימו צוות הצלה משעמום העבודה המשרדית, בארה"ב מטוס נעזר בטנדר על מנת לנחות ובאירופה וישראל, DJ יהודי מפרסם רכב חשמלי

מאת: דני בר

חברת סוברו באוסטרליה מצאה לה דרך יצירתית לפרסם את המותג. סוברו הקימה את "צוות הצלה XV" המגיע למקום העבודה המשמים של מי שנרשם למבצע, ומציל אותו מהשעמום הישר לחלום. ביקור בחוף הים, ביקור בפאב וכו'. כל אחד או אחת מהשעמום שלו/ה הישר לחלום שלו או שלה.

בארה"ב התפרסם סרט המראה נחיתת מטוס שגלגל החרטום שלו תקוע בזוית שלא תאפשר נחיתה. למטוס שכבר הנחית את גלגלי הכנף מצטרך רכב "פיקאפ" ( טנדר ) ומאפשר למטוס להוריד החרטום על ארגז הרכב.

הסרט נראה לכאורה אמין. דיווח טלוויזיוני משדה התעופה, ראיונות עם צופים בטרמינל ונוסעי הטיסה. אבל זו רק פרסומת לניסן פרונטיר

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zbfZxvsDp3c

ה-DJ היהודי-צרפתי דוד גואטה יוביל את קמפיין הפרסום של רנו טוויזי- הרכב החשמלי החדש מבית רנו. בנוסף ילחין גואטה את המוזיקה לקמפיין זה. המוסיקה תהיה מבוססת על חומרים מקוריים שיצר גואטה לאלבום האחרון שלו, והיא מבטיחה חוויה מיוחדת לאוהבי המוסיקה האלקטרונית אשר תוקלט בסאונד של D3 עבור הקמפיין.

רנו טוויזי ( ויקיפדיה )

אבי קנת, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קרסו המייבאת את רנו, מסר כי: "השת"פ בין רנו טוויזי לדיויד ובטי גואטה הינו טבעי. הרנו טוויזי הוא רכב חשמלי אלטרנטיבי המאובזר בפיצ'רים מיוחדים ומעוצבים שמיועדים לדור הצעיר. החברה בחרה באייקון בעל אנרגיות חיוביות, צרפתי אבל גם בינלאומי, מצליחן אשר משדר את 'העולם החדש'".

דיויד ובטי גואטה מסרו: "אנו שמחים לקחת חלק במהפכה האלקטרונית יחד עם רכב חדשני וחסכוני כמו הרנו טוויזי. מבחינתנו יהיה נהדר אם מספר הרכבים החשמליים בעולם רק ילך ויגדל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן