Skip to content

כלב ידידותי בעל שלוש רגליים מחפש בית חם

טריו, כלב בן שלוש, הגיע לכלביית השירותים הווטרינרים של גוש דן לאחר תלונות תושבים על כלב עם שלוש רגליים הקופץ על ילדים ומשחק בגן משחקים בגבעת שמואל. מיהם בעליו והיכן הם?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טריו, כלב בן שלוש, הגיע לכלביית השירותים הווטרינרים של גוש דן לאחר תלונות תושבים על כלב עם שלוש רגליים הקופץ על ילדים ומשחק בגן משחקים בגבעת שמואל. מיהם בעליו והיכן הם? 

מאת כתבת מגפון 

טריו
טריו (צילמה: דינה בר)

זה לא סתם עוד סיפור על כלב, גם לא סיפור שמטרתו לעורר את רחמי הקוראים. הפעם מדובר ב"טריו". הגיבור שלנו שמופיע בסיפור הזה ככלב המייצג אוכלוסיה מסוימת של כלבים, הנראים מוגבלים אבל הם כלבים נורמטיביים המתפקדים היטב ובוודאי לא מבקשים רחמים.

טריו, כלב בן שלוש לערך, הגיע לכלביית השירותים הווטרינרים של גוש דן לאחר תלונות תושבים על כלב עם שלוש רגליים הקופץ על ילדים ומשחק בגן משחקים בגבעת שמואל.

פקח של השירותים הווטרינריים של גוש דן הגיע לגן ומצא כלב מלא אנרגיה, חביב ומקסים – ואכן בעל שלוש רגליים, המחפש עם מי לשחק.

הכלב, מיד עם הגעתו לכלביה, התחבב על כל עובדי השירותים הווטרינרים בשל אופיו המיוחד, כי לא בכל יום פוגשים כלב בעל שלוש רגליים שכלל לא מודע לנכותו, משתולל, משחק ומתרוצץ ככל כלב. הכלב קיבל את השם "טריו", שפירושו "שלוש" בלטינית.

לפי ההשערה, מתישהו במהלך חייו, טריו נפצע או שבר את רגל שמאל הקדמית שלו באופן חמור ביותר, שלא איפשר שום טיפול רפואי אחר מלבד קטיעת הרגל.

לאור ניסיון וטרינרי של שנים כבר ידוע לכל כי כלבים בעלי שלוש רגליים מסתדרים נפלא, "אינם מבקשים כל הנחות" ועל כן פתרון רפואי של קטיעת גפה במקרים מיוחדים בהחלט מתקבל על הדעת. הניתוח בדרך כלל אינו קשה במיוחד, והכלבים מתאוששים מהר.

כלב עם שלוש רגליים
עוד "טריו" שמסתדר יפה מאוד (צילמה: שרית פרקול)

המפתיע בסיפור של טריו הוא לא דווקא התנהגותו ה"הירואית", אלא העובדה שלא נמצא עליו שבב אלקטרוני לפיו ניתן לאתר את בעלי הכלב ולבדוק את מצבו החיסוני.

טריו הוא כלב מטופח למדי וחברותי, וסביר להניח כי אדם כלשהו או גוף כלשהו השקיע וביצע את הניתוח של קטיעת גפה (מדובר גם בטיפול בכלב לפני, בזמן ואחרי הניתוח וגם בהשקעה כספית לא מעטה). על כן עולה השאלה – היכן הם בעליו? הייתכן ששכחו לשבב אותו?

בינתיים טריו מבלה את ימיו במשחק בחצר עם חבריו הכלבים בכלביה העירונית של השירותים הווטרינריים גוש דן ומחכה למשפחה חמה ומיוחדת שתאמץ אותו לחיקם.

אז אם אתה, את או אתם מחפשים כלב עם סיפור מיוחד, כלב עם הרבה חום ואהבה להעניק, כלב לא יפסיק להצחיק אתכם, אתם מוזמנים לבוא ולהתרשם מטריו ומעוד כלבים מקסימים.

>>> לפרטים נוספים – עמותת "חבר לי"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן