Skip to content

"ישראל ביתנו" דורשת לבטל הטבה בסבסוד מעונות יום לחרדים

השר מיסז'ניקוב תובע מראש הממשלה לבטל החלטה, שמעניקה שוב מתנה לציבור החרדי, על חשבון הציבור הכללי ובניגוד להמלצות דוח טרכטנברג. "ההחלטה ממשיכה את ההעדפה הקיימת לאוכלוסיות, שאינן משתתפות באופן מלא בכוח העבודה ואינן תורמות לפיתוחה של מדינת ישראל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השר  מיסז'ניקוב תובע מראש הממשלה לבטל החלטה, שמעניקה שוב מתנה לציבור החרדי, על חשבון הציבור הכללי ובניגוד להמלצות דוח טרכטנברג. "ההחלטה ממשיכה את ההעדפה הקיימת לאוכלוסיות, שאינן משתתפות באופן מלא בכוח העבודה ואינן תורמות לפיתוחה של מדינת ישראל"

מאת צבי זינגר

שר התיירות סטס מיסז׳ניקוב (ישראל ביתנו) תובע מראש הממשלה לבטל את ההחלטה שהתקבלה בקבינט החברתי-כלכלי בערב החג, לפיה בוטל סעיף מיצוי כושר ההשתכרות כתנאי בסבסוד מעונות יום ומסגרות חינוך לגילאי 3-9.  השר מיסז'ניקוב מכנה את ההחלטה "מחטף" ודורש להביאה להכרעת הממשלה באופן מיידי.

מיסז'ניקוב (צילום: אתר הכנסת)
ההחלטה היא מחטף. השר מיסז'ניקוב (צילום: אתר הכנסת)

בתנועת "ישראל ביתנו" שורר זעם רב על ההחלטה, המעניקה לטענתה שוב מתנה לציבור החרדי, על חשבון הציבור הכללי. "ההחלטה שמפלה לרעה את האוכלוסייה היצרנית, שנושאת במלוא הנטל הכלכלי במדינה והיא עומדת בסתירה להמלצות טרכטנברג, בסתירה למדיניות הממשלה ובניגוד לסיכומים עם ישראל ביתנו, לפיהם יינתן תמריץ לאלה המשתתפים במאמץ הכלכלי במדינה", נאמר בפניית השר מיסז'ניקוב לראש הממשלה.

"ההחלטה, על פי הנוסח שאושר בוועדת השרים, ממשיכה את ההעדפה הקיימת לאוכלוסיות שאינן נותנות את חלקן, אינן משתתפות באופן מלא בכוח העבודה ואינן תורמות לפיתוחה ולשגשוגה של מדינת ישראל. למותר לציין,כי ההחלטה ממשיכה את הפגיעה במעמד הביניים, במעמד היצרני העובד והמקיים את כל חובותיו למדינה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן