Skip to content

אוטומוטור – התרשמות ראשונה

סיכום ביקור בתערוכת אוטומוטור. תערוכת הרכב הדו-שנתית המתקיימת זו השנה ה-24 בגני-התערוכה בתל-אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סיכום ביקור בתערוכת אוטומוטור, תערוכת הרכב הדו-שנתית המתקיימת זו השנה ה-24 בגני-התערוכה בתל-אביב

מאת: דני בר

לקסוס LFA (צילם: דני בר)

המוני ישראל צבאו אתמול על שערי תערוכת הרכב אוטומוטור, על מנת לצפות בחלום ואולי גם לגעת בו. כי הרי כל מאצ'ו ישראלי מצוי, היה רוצה להתפאר ב-300 כוח סוס על ארבעה גלגלים. כמו כן אי אפשר להתעלם מכך שההשקעה ברכב היא ההחלטה הכלכלית השנייה בחשיבותה במהלך חיינו, אחרי רכישת דירה.

במסיבת העיתונאים שפתחה את התערוכה הציג היזם והמארגן דורון גילר את ההתלבטויות שהיו לקראתה, כולל הבעייתיות בחג פסח (כולם יוצאים לעשות על האש), החשש התקציבי ועוד. אולם לאחר כמה שעות בתערוכה, כשכל אולמות התצוגה היו "מפוצצים" במבקרים, מכל הגילים (בלטו אבות בליווי ילדיהם), נראה שהתערוכה הפעם תזכה לנוכחות שיא מבחינת המבקרים. לדברי גילר, בשנה הבאה התערוכה תעבור לחודש יולי ותוותר על מסורת הפסח ארוכת השנים.

הסרת הלוט (צילם: דני בר)

נציגי היבואנים סיפרו בקצרה על החידושים שהם מציגים.

רוני אקרמן מאוטו איטליה, יבואנית מזארטי ופרארי, סיכם דבריו באומרו כי "אוטו איטליה מציגה חלום. החברה מציגה יצירות אומנות". וניכר באולם התצוגה בביתן 10 שכך התייחסה אוטו-איטליה להצגת ארבעת דגמי הרכב שהובאו לתערוכה. שלושה שומרים אימתניים, מרווח של כשישה מטרים בין קו הקהל לבין המכוניות, כך שניתן רק לראות מרחוק. האם בגלל האמרה "יפה מרחוק ורחוק מיפה"? לא נראה שכך הוא, אולם צורמת ההתרחקות המנוכרת בתערוכה של "עמישראל". לעומת אוטו-איטליה הציגה גם לקסוס את דגם העל שלה, שהיה על במה מסתובבת והרבה יותר נגיש וקרוב, מבלי שאף מבקר נגע בידיו ברכב החלומי.

אם שותים לא נוהגים (צילם: דני בר)
אוטומוטור - אולם 1 (צילם: דני בר)

השנה הושק מיצג לזהירות בדרכים. הוסר הלוט מעל רכב שעבר תאונה "טוטל לוס", אולם הוא נראה נקי וסטרילי. על במה מסתובבת מוצג הרכב המעוך, ולידו דיילת מצודדת, ושם המיצג "אם נוהגים לא שותים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן