Skip to content

מינוי מפתיע: ראובן אלקס למנכ"ל רשת מלונות פתאל בישראל

ראובן אלקס מונה לתפקיד מנכ"ל רשת מלונות פתאל בישראל. יחליף בתפקיד את רפי שדה, אשר מסיים את תפקידו בשבועות הקרובים. דוד פתאל: אלקס מביא עמו לחברה ניסיון ניהולי רב, אישיות נעימה וקורנת, דינאמיות ויצירתיות, זאת לצד ניסיון והשכלה כלכלית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יחליף בתפקיד את רפי שדה, אשר מסיים את תפקידו בשבועות הקרובים. דוד פתאל: אלקס מביא עמו לחברה ניסיון ניהולי רב, אישיות נעימה וקורנת, דינאמיות ויצירתיות, זאת לצד ניסיון והשכלה כלכלית

מאת עירית רוזנבלום

ראובן אלקס, המנכ"ל המיועד של רשת מלונות פתאל
ראובן אלקס, המנכ"ל המיועד של רשת מלונות פתאל

הבעלים ויו"ר רשת מלונות פתאל, דוד פתאל, הודיע היום על מינויו של ראובן אלקס, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, לתפקיד מנכ"ל רשת מלונות פתאל- ישראל.

הבוקר דיווחה חברת מלונות הכשרה, בעלת רשת מלונות רימונים, לבורסה, על התפטרותו של אלקס.

מרשת מלונות רימונים, המונה 10 בתי מלון בישראל, נמסר כי אלקס ימשיך לכהן כמנכ"ל עד ה-9 לספטמבר 2012. אלקס שימש כמנכ"ל הרשת ב-4 וחצי השנים האחרונות.

המינוי, המהווה הצנחה מבחוץ, הוא מפתיע, שכן ההערכות בענף המלונאות היו שפתאל ימנה מנהל מתוך הרשת, בין אם את המנהל האזורי, יעקב סודרי, ובין אם את הסמנכ"ל לשיווק, רוני אלוני. גם המנכ"ל הפורש, רפי שדה, הובא על ידי פתאל אחרי שכיהן כמנכ"ל רשת ישרוטל המתחרה.

אלקס החל את דרכו המקצועית בענף המלונאות בהיותו סטודנט ובמהלך השנים ביצע מגוון רחב של תפקידים, ביניהם חשב מלון הנסיכה באילת וסמנכ"ל הכספים של חברת המילניום השלישי.

דוד פתאל: "אנו מודים לרפי שדה על תרומתו לחברה ושמחים על הצטרפותו של ראובן אלקס. ראובן מביא עמו לחברה ניסיון ניהולי רב, אישיות נעימה וקורנת, דינאמיות ויצירתיות, זאת לצד ניסיון והשכלה כלכלית. אין לי ספק שכולנו נקבל אותו בחום ואהבה ונסייע לו להשתלב בקלות ובמקצועיות".

רפי שדה מימין, מנכ"ל רשת פתאל הפורש, ודוד פתאל, הבעלים והיו"ר של רשת פתאל, בימים טובים יותר. צילום רפי מיכאלי

הכנסות של 1.6 מיליארד שקלים ב-2011

רשת מלונות פתאל מעסיקה 8,000 עובדים בישראל ב-31 בתי מלון הפזורים ברחבי הארץ. החברה מטפחת מותגים כמו רשת הרודס היוקרתית, רשת לאונרדו, רשת לאונרדו בוטיק לאנשי עסקים ומלונות נוספים כמו מרידיאן, מג'יק פאלאס, גולדן טוליפ ו-U Club.

הרשת סיכמה את שנת 2011 בישראל עם היקף הכנסות של 1.6 מיליארד שקלים.

בתקופה האחרונה השקיעה רשת פתאל עשרות מיליוני שקלים בשיפוץ ובשדרוג בתי המלון על מנת להתאים את רמתן לצרכים העדכניים ביותר הקיימים כיום בענף המלונאות בעולם.

בחברה מדווחים כי רק לאחרונה הושקעו 130 מיליון שקלים בשידרוג מלונות הרשת באילת לקראת הקיץ ביניהם מג'יק פאלאס, ארמונות הרודס ומועדון U Club (קלאב מד לשעבר) אשר ייפתח לציבור מיד אחרי החג ויציג קונספט חדשני שיתחרה במלונות הכל כלול הטובים בעולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן