Skip to content

המצב המתוח במצרים הביא לביטול הפלגות פאר רבות לישראל

המצב המתוח במצרים הביא לביטול הפלגות פאר רבות לישראל: אוניית הפאר אזמרה, שתגיע בחודש הבא ממצרים, תאפשר לישראלים להצטרף לשיט, בגלל התפוסה הנמוכה שבה היא משייטת. גם המחיר הוזל – יחסית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גלי ההדף של המהפכה במצרים ממשיכים להגיע: אוניית הפאר אזמרה, שתגיע בחודש הבא ממצרים, תאפשר לראשונה לישראלים להצטרף לשיט, בגלל התפוסה הנמוכה שבה היא משייטת

מאת עירית רוזנבלום

"רוב ההפלגות של אוניות קרוז בינלאומיות שהיו אמורות להגיע לישראל בשנה הבאה, לא יגיעו, שכן מסלולן כולל את מצרים ואת ארץ הקודש, ואילו מצרים אינה  יעד מבוקש על ידי תיירים מאז החלה ההפיכה שם", כך אומר למגפון אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה, נציגת המכירות של רויאל קריביאן בישראל.

האוניה אזאמארה קווסט של רויאל קריביאן. צילום רויאל קריביאן יחסי ציבור
האוניה אזמרה קווסט של רויאל קריביאן. צילום רויאל קריביאן יחסי ציבור

הקושי במכירת כרטיסים להפלגות באזור בא לידי ביטוי כבר עתה, ובחודש הבא מגיעה לישראל אוניית הפאר אזמרה קווסט, מקבוצת רויאל קריביאן, אחרי שחצתה את תעלת סואץ במצרים. לראשונה יתאפשר לישראלים להצטרף אל השיט שלה בים התיכון. "יש על האוניה מקומות פנויים וברויאל קריביאן ביקשו מאתנו לעזור ופתחו את השיט לישראלים במכירה חד פעמית", מוסיף שנבל. בתשובה לשאלה כמה "מקומות פנויים" יש על האוניה, הוא עונה ש"אין הגבלה על המכירה".

אתמול עגנה בחיפה אוניה אחרת, בריטית, שהגיעה ממצרים, עם מסלול דומה, ועל סיפונה היו 250 חדרים ריקים, שהיוו כשליש מהתפוסה של האוניה.

 

2,000 דולר לאדם ל-6 לילות

שנבל מעיד שלרעת העניין פועל הזמן הקצר שנותר למכירת הכרטיסים, שכן האוניה מגיעה כבר בחודש הבא, ושהישראלים  לא מרבים, בדרך כלל, לטייל בחודש מאי, שהוא החודש בין הפסח לקיץ. לכך נוספת העובדה שמדובר בסכום של כ-2,000 דולר לאדם בתא זוגי, למרות שזו כבר נחשבת להנחה גדולה, יחסית למחירים הרגילים של האזמרה, שמחיריה מרקיעי שחקים.

טרקלין באוניה אזאמארה קווסט. צילום רויאל קריביאן יחסי ציבור
טרקלין באוניה אזמרה קווסט. צילום רויאל קריביאן יחסי ציבור

על האזמרה קווסט יכולים לנפוש כ-700 איש. הספינה נמנית עם צי האוניות המפוארות של רויאל קריביאן, המותג היוקרתי של החברה הבת, אזמרה קלאב קרוזס.

האוניה תצא מנמל חיפה ב-11 במאי לשיט בן ששה לילות, לפאפוס שבקפריסין, האי רודוס, קושדסי שבטורקיה, מיקונוס ופיראוס באתונה. מי שירכוש את השיט, יצטרך לחזור בטיסה מיוון.

זו אמנם הפעם הראשונה שישראלים יוכלו לעלות מישראל על האזמרה, אולם כבר לפני כשנה וחצי, בינואר 2011 העלתה האוניה MSC MAGNIFICA בחיפה מאות נוסעים ישראלים. העלאת  ישראלים על אוניות פאר כאלו לא התאפשרה מנמלי ישראל למעלה מ-12 שנים. לאור הצלחת הניסוי, הגבירו בחברת MSC את העלאת הישראלים גם בחורף החולף.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן