Skip to content

המשטרה נערכת לקראת חגיגות השנה האזרחית ומקווה לטוב

  מאות שוטרים ומתנדבים ינסו להתמודד בסוף השבוע עם תוצאות מסיבות השנה האזרחית החדשה, שופעות האלכוהול. חלקם יהיו גלויים במדים, להרתעה. חלקם סמויים. מנסיון עבר, צופים במשטרה לילה לא קל אך ומקווים שהתוצאות לא תהיינה קשות. מאת אביב סלע משטרת ישראל נערכת לאירועי מסיבות השנה החדשה שיתקיימו בסוף השבוע. מאות שוטרים ומתנדבים יתפרסו לאורך הצירים הסמוכים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

מאות שוטרים ומתנדבים ינסו להתמודד בסוף השבוע עם תוצאות מסיבות השנה האזרחית החדשה, שופעות האלכוהול. חלקם יהיו גלויים במדים, להרתעה. חלקם סמויים. מנסיון עבר, צופים במשטרה לילה לא קל אך ומקווים שהתוצאות לא תהיינה קשות.

מאת אביב סלע

משטרת ישראל נערכת לאירועי מסיבות השנה החדשה שיתקיימו בסוף השבוע. מאות שוטרים ומתנדבים יתפרסו לאורך הצירים הסמוכים למרכזי בילוי ויבצעו בדיקות שכרות לנהגים, תוך הרחבת השימוש בסמכות הנתונה בידי קציני התנועה לפסילת רישיונות והשבתת רכבים באופן מיידי. ההיערכות המיוחדת תימשך עד מוצאי שבת וצפויה לכלול פעילות אכיפה גלויה וסמויה באמצעות ניידות תנועה, סיירת האופנועים ובלשי היחידה המרכזית של אגף התנועה.

ראש אגף התנועה במשטרת ישראל - ניצב ברונו שטיין
היערכות מיוחדת. ניצב ברונו שטיין. (צילום: דוברות משטרת ישראל)

ראש אגף התנועה במשטרת ישראל, ניצב ברונו שטיין, אמר כי במשטרה "מצפים מהנהגים ומנוסעי הרכב לא לקחת סיכון של נסיעה עם נהג שיכור". שטיין קורא לנהגים לבחור בחלופות בטוחות בהגעה ובחזרה ממוקדי הבילוי. בין אם בחירת נהג תורן ובין אם שימוש בתחבורה ציבורית או הסדרת הסעה אחרת".

בדרום הארץ המשטרה מתכננת להתמקד באלימות במועדונים. במוקדי הבילוי שוטרים יחפשו אצל בליינים חשודים אמצעים לביצוע אלימות כמו סכינים ודוקרנים. מפקד המחוז הדרומי, ניצב יוסי פריינטי אמר: "לא נגלה הבנה או סבלנות לאירועי אלימות במוקדי הבילוי, נהיגה בשכרות ובריונות בכלל, נפעל בנחישות ובתקיפות במקרים אלו. המטרה שלנו בהערכות הרבה והמתוגברת היא לאבטח את שלומם וביטחונם של החוגגים והמבלים".

נושף בינשוף. בדיקת שכרות לנהג. (צילום: אתר פאנט)

באירועי ראש השנה האזרחית אשתקד, נרשמו יותר מ-1,500 דוחות תנועה לנהגים הבליינים על עבירות בריונות בכביש, מהירות נסיעה, אי חגירת חגורות בטיחות ואחרות. מתוך מאות הנהגים שעברו בדיקות אלכוהול נמצאו 200 נהגים הנוהגים בשכרות ורישיונם נפסל וכן נפסלו רשיונות נהיגה של 300 נהגים בשל עבירות תנועה חמורות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן