Skip to content

אסיר תובע את בית החולים בו נימול: "נגזלה הנאתי ממין"

הגיש תביעה פדרלית ובה דרש, מלבד תשלום פיצויים, גם שיקום של איבר המין הפגוע מאת גרשון גירון דין קוקרן הוא חתיכת טיפוס. האיש יושב בכלא בעיר סו פולז שבדרום דקוטה, לאחר שהורשע בחטיפה. אבל דומה כי המפגש הזה עם בית המשפט לא הספיק לו, ועכשיו הוא מבקש לעשות בו שימוש כדי להשיג פיצוי. ומכל הדברים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגיש תביעה פדרלית ובה דרש, מלבד תשלום פיצויים, גם שיקום של איבר המין הפגוע

מאת גרשון גירון

בית החולים סנפורד. לא מוכנים להתייחס

דין קוקרן הוא חתיכת טיפוס. האיש יושב בכלא בעיר סו פולז שבדרום דקוטה, לאחר שהורשע בחטיפה. אבל דומה כי המפגש הזה עם בית המשפט לא הספיק לו, ועכשיו הוא מבקש לעשות בו שימוש כדי להשיג פיצוי. ומכל הדברים שבעולם, קוקרן רוצה שיפצו אותו דווקא על ברית המילה שעבר.

קוקרן טוען, בתביעה פדרלית, ש"רופא אלמוני" בבית החולים סנפורד הטעה את אמו להאמין שהמילה נחוצה מבחינה רפואית. לדבריו, הניתוח היה בלתי נחוץ, לא מוסרי, ובלא שום תועלת רפואית."לאחרונה התברר לי שנימולתי וכי…. נגזלה ממני הרגישות הנחוצה בעת מגע מיני כמו גם תחושת הביטחון והשלמות הגופנית שלהן אני זכאי", הוא טוען בכתב התביעה שהגיש נגד בית החולים. הוא אף הוסיף כי לא הוא ולא בנות הזוג שלו "נהנים מהרגישות הראויה בעת קיום יחסי מין או מחיי מין נורמליים". קוקרן תובע פיצוי בגובה אלף דולר כדמי נזיקין ופיצוי. כמו כן הוא דורש בכתב התביעה שעורלתו תשוקם "בתקווה שאוכל להרגיש שלם שוב", אף שהוא מכיר בכך שהשיקום אינו יכול להיות יותר מאשר שיפור אסתטי.

קוקרן אינו מיוצג על ידי עורך דין, וכתב התביעה כולל מכתב רשמי מבית החולים ובו תגובה למכתב שבו הוא מבקש את שיקום עורלתו. נציגת יחסי ציבור של בית החולים השיבה שבית החולים סנפורד אינו מתכוון לממן את ההליך הכירורגי. "לא נתייחס עוד לתכתובות בנושא זה", כתבה הנציגה, דיאן סמית', בשם בית החולים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן