Skip to content

פרסום מכפיש על אל"מ אייזנר בפייסבוק מעורר סערה בימין

השבוע הוגשה תלונה במשטרת ישראל, נגד גולש בשם שי אריה מזרחי, שפרסם לדברי המתלונן תמונה של סא"ל אייזנר עם צלב קרס. מזרחי מיהר להתנצל באתרי הימין אך שם לא ממהרים לסלוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באתרי הימין באינטרנט מתחוללת סערה זוטא. הגולשים זועמים על כך, שגולש בשם שי אריה מזרחי, פרסם  לכאורה תמונה של אל"מ אייזנר, סמח"ט הבקעה לשעבר, אשר הודח השבוע מתפקידו על ידי הרמטכ"ל בני גנץ – עם צלב קרס.  השבוע, איש הימין, אלון לופוביץ, גולש אינטרנט, פרסם באתר רוטר, וסיפר כי עלה על פרסום התמונה ודברי הנאצה. לופוביץ החליט לפנות למשטרת ישראל במרחב יפתח,  ולהגיש תלונה נגד מזרחי בגין הסתה והסתה לרצח.

לדברי לופוביץ, מזרחי הוסיף וכתב בדף הפייסבוק בו פרסם את התמונה כי "אייזנר הוא נאצי מתועב וראוי שימות".  מזרחי מיהר להתנצל באתרי הימין והימין הקיצוני וכתב שהוא "מבקש להתנצל על הפירסום/ים על סא"ל שלום אייזנר".  אך גולשי האתרים לא מסתפקים בהתנצלותו. להם אולי מותר מה שאסור לו. Adriel Quibech כותב לו: "הלוואי שתיכנס לכלא… לכלא של ערבים. אני מבטיח לך שתצא ימני קיצוני לתפארת. ההתנצלות שלך לא מספקת אף אחד. צלבי קרס על ראשו של גיבור ישראל, שחבל שלא הכניס לך את הרובה לפנים".

גולש אחר, בשם שי ארזוין, מזדהה עם מעשיו של הסמח"ט וכותב: "אני חייל, רוצה להגיד לך שונא ישראל, שחבל שאין עוד מפקדים כמוהו (סא"ל אייזנר) בצבא". גולש נוסף, מתניה צדוק, מסכם: "יאללה יא שמאלנים מזדיינים תהיו גאים במדינה שלכם, תפסיקו להיות בעד הרוצחים האלה!! אתם בעדם? לכו תגורו איתם יא חארות".

לופוביץ עצמו ממתין כעת לתגובת המשטרה ו"מקווה שמשטרת ישראל לא תשקוט עד אשר תביא את החשוד לחקירה ותמצה עימו את כל הדין". אגב, באתר הקיצוני "כולנו נגד השמאל הקיצוני", פורסמה לפני שעות ספורות  הודעה בה נאמר: "ביום העצמאות מצדיעים ואומרים תודה לגיבור ישראל סא"ל שלום אייזנר!"

1 Comment

  1. חגי קמרט
    20 באפריל 2012 @ 17:42

    אף זו פרובוקציה מכוונת. הייתי אומר לאותו גולש בשם שי, אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. וכן " קיים מושג כזה "להוציא אותך מהכלים" אינני מקנא בחיילי צה"ל שצריכים לעמוד נוסף לפעולתם השוטפת מול הפרובוקציה שעושים אנשים שונים כדי להכפיש את שם הצבא שלנו.

    מבחינתי אין ימין ושמאל יש בטחון העם ועניי עירך קודמים שאין דבר יותר מוסרי וצודק מזה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן