Skip to content

יעד חדש לקיץ 2012: חצי האי קרים

יעד חדש לקיץ 2012: חצי האי קרים/ אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "חצי האי קרים שוכן במרחק שעתיים טיסה בלבד מתל אביב. היעד האטרקטיבי מתאים לצרכי התייר הישראלי, שמחפש אטרקציות מעניינות, קרובות ונוחות לכל כיס"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "חצי האי קרים שוכן במרחק שעתיים טיסה בלבד מתל אביב. היעד האטרקטיבי מתאים לצרכי התייר הישראלי, שמחפש אטרקציות מעניינות, קרובות ונוחות לכל כיס"

מאת עירית רוזנבלום

חצי האי קרים. צילום dreamstime
חצי האי קרים. צילום dreamstime

קבוצת התיירות אשת טורס פותחת בימים אלו את עונת קיץ 2012, עם יעד מיוחד לימים החמים – חצי האי קרים, הנמצא בדרומה של אוקראינה ובמרחק טיסה של פחות משעתיים מישראל. חצי האי קרים משמש מזה שנים רבות כאזור נופש יוקרתי לגוש המזרחי, ועיר הבירה שלו, יאלטה, נחשבת לאחת מעיירות הנופש והקיט היוקרתיות באירופה. העיר בנויה על כמה גבעות ומשקיפה על נוף מדהים של המפרץ. לאורך החוף ממוקמים הרובע העתיק של העיר וכן טיילת ארוכה ומרשימה, המושכים אליהם נופשים רבים המגיעים לחופשת הקיץ. עוד ניתן למצוא בחצי האי קרים ארמונות עתיקים על קצות צוקים ותעשיית יינות מפותחת.

אחד מ-45 היעדים הנבחרים של הניו יורק טיימס

בתחילת שנת 2012, הוכתר חצי האי קרים על ידי הניו יורק טיימס כאחד מ-45 היעדים המומלצים לבקר בהם ב-2012 (לצד תעלת פנמה, הלסינקי שבפינלנד, מיאנמר, לונדון, אוקלנד שבקליפורניה, טוקיו, טנזניה ועוד). הדגש ששמה אשת טורס על חצי האי קרים הוא חלק מהתכנית האסטרטגית של קבוצת התיירות לחשיפת יעדים חדשים ואטרקטיביים לתיירים הישראלים. לדברי מנכ"ל אשת טורס, אפרים קרמר, הקבוצה החליטה לפנות לייעד ייחודי זה לאור הבנת צרכיו של התייר הישראלי הסקרן, שמיצה את הגיחות הקצרות ליעדים השגרתיים של אירופה ומחפש אחר אטרקציה תיירותית חדשה, מעניינת, קרובה ונוחה לכל כיס. "יאלטה, העיר המעניינת ביותר בחצי האי, מספקת מענה מושלם לתיירים המחפשים אחר הדבר הבא בעולם התיירות", אומר קרמר. אשת טורס מציעה לתיירים חבילות נופש הכוללות מלון ברמת 3 כוכבים ומעלה בעיירה המרכזית בחצי האי – יאלטה. ההגעה לחצי האי קרים תעשה באמצעות טיסות ישירות סדירות לחצי האי קרים של חברת התעופה איירוסוויט. משך הטיסה הוא שעתיים, והנחיתה היא בשדה התעופה בסימפרופול. הטיסות ייצאו מדי שבוע בימי חמישי. מחיר לחבילה הראשונה ב-31 במאי, הכוללת טיסה ו-6 לילות במלון שלושה כוכבים, כולל ארוחת בוקר – 784 דולר לאדם בחדר זוגי. מחירי טיסה בלבד – החל מ- 419 דולר.

1 Comment

  1. אלונה כהן
    22 באפריל 2012 @ 21:13

    איזה יוקרתי ועוד פעם יוקרתי? האזור עצמו מאד יפה אבל תשתית המלונות על הפנים ויוקרתי זה לא היה אף פעם- בתקופה הסובייטית כל הפועלים היו מגיעים לבתי הבראה שם. אל תקנו חתולים בשק שמוכרים לכם באשת טורס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן