Skip to content

נהג מונית נדקר לפנות בוקר, כנראה על רקע לאומני

הסדרן בתחנה המוניות טוען: מוקדנית המשטרה הגיבה באדישות לקריאת העזרה. כשהבין שמהמשטרה לא תגיע עזרה דחופה, הוא ויתר וצילצל למד"א. שם, לדבריו, פעלו בזריזות. הדוקר אותר על ידי המשטרה, נעצר והובא לחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסדרן בתחנה המוניות טוען: מוקדנית המשטרה הגיבה באדישות לקריאת העזרה. כשהבין שמהמשטרה לא תגיע עזרה דחופה, הוא ויתר וצילצל למד"א. שם, לדבריו, פעלו בזריזות. הדוקר אותר על ידי המשטרה, נעצר והובא לחקירה

מאת אליק מאור

נהג מונית (30) נדקר לפנות בוקר בסמוך ל-01.30 (ג') על ידי פלסטיני תושב רמאללה, ברחוב בן יהודה בכפר סבא. הפלסטיני נעצר על ידי משטרת ישראל לאחר מרדף קצר. הנהג נותח בבית החולים מאיר ומצבו קשה אך יציב. הדקירה הייתה, ככל הנראה, על רקע לאומני.

הבוקר באחת ושלשים, במהלך נסיעה מתל אביב לאזור המשולש, הפתיע נוסע פלסטיני את הנהג, שלף סכין ודקר אותו מספר פעמים בחלק גופו העליון. הנהג יצר קשר עם התחנה וסדרן העבודה איתר אותו מייד על פי ה-GPS המצוי במונית. לטענת הסדרן, הוא יצר מייד קשר עם המשטרה ונענה באדישות. כשהבין שמהמשטרה לא תבוא עזרה דחופה, הוא ויתר וצילצל למד"א. שם, לדבריו, פעלו בזריזות ומייד שלחו ניידת טיפול נמרץ למקום.

מוקד מד"א דיווח למשטרה והפעם נשלחה ניידת שהגיעה לזירה. בעזרת חבריו של הנהג מתחנת המוניות, הצליחה המשטרה לאתר במהירות את החשוד ולעצרו. היום לקראת הצהריים, בחקירתו על ידי השב"כ, ולבדיקות המשטרה של מספר כיווני חקירה, עולה כי מניעיו היו כנראה לאומניים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן