Skip to content

ליאון פאנטה: אני מקווה שגנץ יודע מה שאני איני יודע

ליאון פאנטה שר ההגנה האמריקני אמר אתמול, חמישי, שהוא מקווה שהרמטכ"ל דייק בתארו את הנהגת איראן כרציונלית מאת גרשון גירון ""אני מקווה מאוד שהוא יודע דבר מה שאני איני יודע". כך התבטא אתמול שר ההגנה האמריקני, ליאון פאנטה, בהגיבו על דברי הרמטכ"ל רב אלוף בני גנץ. כזכור, אמר גנץ בראיון ל"הארץ" ערב החג שלדעתו "ההנהגה האיראנית […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ליאון פאנטה שר ההגנה האמריקני אמר אתמול, חמישי, שהוא מקווה שהרמטכ"ל דייק בתארו את הנהגת איראן כרציונלית

מאת גרשון גירון

מקווה שגנץ יודע על מה הוא מדבר
האיראניים רציונליים? באמת? שר ההגנה האמריקני, ליאון פאנטה

""אני מקווה מאוד שהוא יודע דבר מה שאני איני יודע". כך התבטא אתמול שר ההגנה האמריקני, ליאון פאנטה, בהגיבו על דברי הרמטכ"ל רב אלוף בני גנץ. כזכור, אמר גנץ בראיון ל"הארץ" ערב החג שלדעתו "ההנהגה האיראנית מורכבת מאנשים מאוד רציונליים", והוסיף שאיראן "הולכת צעד אחר צעד עד למקום שבו תוכל להחליט אם תרצה ייצור פצצת גרעין. היא טרם החליטה אם ללכת את המייל הנוסף".

בתגובה לכך אמר פאנטה על פי סוכנות הידיעות הצרפתית: "אני מקווה מאוד שהוא יודע דבר מה שאני איני יודע". פאנטה, המבקר בימים אלה בצ'ילה, הוסיף: "אין לי מידע ספציפי המצביע על כל ש(האיראנים) החליטו כך או כך" בשאלת ייצור נשק גרעיני. "הייתי רוצה לקוות….. שבזכות הנהגת ארצות הברית, הקהילייה הבינלאומית והנהגת מדינת ישראל, הם יגיעו להחלטה הנכונה", סיכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן