Skip to content

40 חודשי מאסר בהסדר טיעון על פריצה וביצוע מעשים מגונים באשה בת 68

התוקף, בעל עבר פלילי עשיר ולוקה במחלת נפש, פרץ לביתה של המתלוננת, המתגוררת בגפה, והתנפל עליה. היא התנגדה, צעקה, הכתה ושרטה אותו עד שנמלט. לאחר מכן נזקקה לטיפול וגם היום, כשנתיים לאחר האירוע, היא סובלת מפחדים ומחוסר שינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התוקף, בעל עבר פלילי עשיר ולוקה במחלת נפש, פרץ לביתה של המתלוננת, המתגוררת בגפה, והתנפל עליה. היא התנגדה, צעקה, הכתה ושרטה אותו עד שנמלט. לאחר מכן נזקקה לטיפול וגם היום, כשנתיים לאחר האירוע, היא סובלת מפחדים ומחוסר שינה

מאת אבירם זינו

בית המשפט המחוזי מחוז מרכז גזר היום (א') על נ.א. 40 חודשי מאסר על התפרצות וביצוע מעשים מגונים בכוח. הנאשם, בעל עבר פלילי עשיר ולוקה במחלת הסכיזופרניה, הורשע במסגרת הסדר טיעון. בנוסף, נגזר עליו לפצות את המתלוננת, בת 68, ב- 10,000 שקלים.

על פי כתב האישום, ב-24.4.10 בשעה שלוש לפנות בוקר, שהתה המתלוננת, ילידת 1944, בביתה בחוות סוסים בצומת "גן ורדים". הנאשם הגיע אל הבית, קרע את רשת חלון הכניסה, פתח את דלת הכניסה תוך שימוש במפתח שהיה בצד הפנימי של מנעול הדלת. התנפל על המתלוננת וביצע בה מעשים מגונים בכוח. היא התנגדה, צעקה, הכתה ושרטה אותו. לבסוף נאיף נמלט מהבית.

נ.א, יליד 1980, בעל עבר פלילי עשיר בעבירות אלימות, התפרצות, גניבה וסמים. בחלק מהמקרים עוכבו ההליכים המשפטיים נגדו לאחר שנמצא כי אינו מסוגל לעמוד לדין בשל מחלת נפש ובחלק אחר הורשע. הנאשם כבד שמיעה, מוכר למערכת הפסיכיאטרית כלוקה בסכיזופרניה ובעל אינטליגנציה נמוכה. בעברו אשפוזים על רקע החמרות פסיכוטיות.

השופטים רות לוך, צבי דותן ועירית וינברג נוטוביץ, כתבו: "העבירות שביצע הן חמורות ומעוררות סלידה ושאט נפש. ניתן לשער את הפחד והאימה שחשה המתלוננת, עת התפרץ הנאשם בשעת לילה מאוחרת, לביתה מבצרה. המתלוננת, אישה ערירית כבת 68, המתגוררת בגפה, נפגעה נפשית מהנאשם המוכר לה טרם האירוע, ונזקקה לטיפול נפשי  לאחר האירוע, סובלת  גם היום, כשנתיים לאחר האירוע, מפחדים… ומחוסר שינה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן