Skip to content

יעקב אילון נפרד

הערב, לשם שינוי, יעקב אילון לא היה לבד. מאז עבר לשדר חדשות מהאולפן בירושלים, סבל אילון מהבדידות המזהרת של האולפן הקטן, אך הערב עשו לו הנחה. רבים מעמיתיו הגיעו לקחת חלק במהדורה האחרונה שלו בערוץ 10 ששודרה מהאולפן בגבעתיים, בהם אלון בן דוד, רביב דרוקר, נדב פרי ואמנון לוי. דני רופ התחבק לפרידה ואילון העיר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הערב, לשם שינוי, יעקב אילון לא היה לבד. מאז עבר לשדר חדשות מהאולפן בירושלים, סבל אילון מהבדידות המזהרת של האולפן הקטן, אך הערב עשו לו הנחה. רבים מעמיתיו הגיעו לקחת חלק במהדורה האחרונה שלו בערוץ 10 ששודרה מהאולפן בגבעתיים, בהם אלון בן דוד, רביב דרוקר, נדב פרי ואמנון לוי. דני רופ התחבק לפרידה ואילון העיר במבוכה מסוימת משהו על ה"דביקות" של האירוע

מאת אורה עריף כץ

אפילו אילון, שכונה לא אחת "טפלון", התקשה להצניע את התרגשותו שהלכה וגאתה לקראת סוף המהדורה. אחרי עשר שנים בחדשות 10 ושבע-עשרה שנים של הגשת חדשות בערוצי הטלוויזיה המסחריים, הוא עזב את האולפן, אבל כשנפרד מהצופים עם לחלוחית קלה בעיניים, סיכם במלה "להתראות".

גם בסדרת הראיונות שנתן ביממה האחרונה, נזהר אילון שלא לסתום את הגולל על הקריירה הטלוויזיונית שלו ולא כבל את עצמו בהבטחות מפליגות. הדלת נותרה פתוחה.

חצי פרידה, מבט אחד קטן. נפרד ממיקי חיימוביץ
חצי פרידה, מבט אחד קטן. נפרד ממיקי חיימוביץ

אילון המקצוען סבל אפילו מלפסוס אחד, כאשר לקראת סיום המהדורה נאלץ לתקן את עצמו ולומר "אריק זאבי" ולא זהבי, כפי שפלט שנייה קודם. אבל הסך הכל היה מאוד 'יעקב אילון':  קורקטי, מהוקצע, בחליפה כחולה ועניבה קצת צבעונית.

דני רופ קצת השתפך "מעכשיו, אתה תראה את זה בבית", העיר לו לגבי התחזית, "זה באמת קורה. אנחנו באמת נפרדים" ואז, הוקדש לו סרטון באורך חמש דקות, עם כל ההיי לייטס של הקריירה שלו: ראיונות עם אריק שרון, אהוד אולמרט, אהוד ברק, אנגלה מרקל, טוני בלייר, ג'ורג' בוש. סיקור אירועים היסטוריים ואסונות טבע כמו שני אסונות הצונאמי הגדולים, התרסקות המעבורת קלומביה, הבחירות בארה"ב ובישראל, מלחמת לבנון השנייה, עופרת יצוקה, הקסאמים בנגב. תם הסרט שכמוהו כמו סקירה הסיטורית מהירה של העולם בעשור האחרון, ועשרות עובדי האולפן פרצו במחיאות כפיים מעבר לזכוכית, לאחריהן הוקרנו לכבוד המגיש הפורש ברכות של מגישים בכירים מרשתות אמריקאיות, בהם וולף בליצר מהסי.אן.אן.

המסך ירד.
אילון פתח את המהדורה ב"עוד חצי שנה בחירות". הימור קטן: קשה להעריך שיעקב אילון לא יהיה באחד מאולפני החדשות שיסקרו את מערכת הבחירות הבאה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן