Skip to content

מסז' לאגו: עוד זכייה לספא אקאשה של מלון ממילא בירושלים

  הספא של מלון ממילא בירושלים נכנס לרשימת 35 אתרי הספא החדשים הטובים של Condé Nast Traveler לשנת 2012, לפי בחירת העורכים של מגזין התיירות היוקרתי, במהדורה האמריקאית מאת עירית רוזנבלום "אקאשה" – המתחם ההוליסטי במלון ממילא בירושלים, נכנס לרשימת 35 אתרי הספא החדשים הטובים ביותר לשנת 2012 של מגזין התיירות היוקרתי Condé Nast Traveler במהדורה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

הספא של מלון ממילא בירושלים נכנס לרשימת 35 אתרי הספא החדשים הטובים של Condé Nast Traveler לשנת 2012, לפי בחירת העורכים של מגזין התיירות היוקרתי, במהדורה האמריקאית

מאת עירית רוזנבלום

"אקאשה" – המתחם ההוליסטי במלון ממילא בירושלים, נכנס לרשימת 35 אתרי הספא החדשים הטובים ביותר לשנת 2012 של מגזין התיירות היוקרתי Condé Nast Traveler במהדורה האמריקאית. הרשימה היא פרי בחירתם של עורכי המגזין, והיא כוללת, בין השאר, גם אתרי ספא מברזיל, צ'ילה, סין, הרפובליקה הדומיניקנית, הודו, אטיליה, תאילנד, אבו דאבי, מצרים וארצות הברית.
הספא של מלון ממילא שוכן במתחם ההוליסטי "אקאשה" המשתרע על פני 1,000 מ"ר וכולל, פרט לספא, גם חדר כושר, בר אורגני ומרכז פילאטיס ויוגה.


פירוש השם "אקאשה" הינו המרחב שבו נפגשים ארבעת האלמנטים של הטבע המאפשרים חיים. ב"אקאשה", אלמנט האש מיוצג על ידי חדר הכושר, המים מיוצגים על ידי הספא, האוויר מיוצג על ידי מרכז הפילאטיס ויוגה והאדמה מיוצגת על ידי הבר האורגני.
הספא, המעוצב בגווני כחול מרגיעים ומטהרים, כולל 5 חדרי טיפולים (כולל חדר טיפולים זוגי), חמאם ציבורי ופרטי ובריכת "וואטסו" לטיפולים הידרותרפיים עם רמקולים תת-מימיים המאפשרים טיפולי דמיון מודרך במים, והינו פתוח הן לאורחי המלון והן ללקוחות חיצוניים.

זכייה חוזרת

זוהי אינה הפעם הראשונה שמלון ממילא זוכה להיכנס לאחת מהרשימות המכובדות של ה- Condé Nast Traveler. בשנת 2010, זכה המלון להיכנס לרשימת ה-Hot List, רשימה הנערכת על פי מדד שנתי של שוק מלונות היוקרה הנקבע על פי קריטריונים שונים כגון: עיצוב, מתקנים, חדשנות ושירות. הרשימה מבוססת על ביקורות אנונימיות של מומחים מהעולם כולו ולפיכך התוצאה המתקבלת היא תמונה כוללת אובייקטיבית ואמינה של מלונות היוקרה החדשים בעולם הכוללים את כל החידושים האחרונים בתחום.
לדברי אלי מאור, מנכ"ל מלון ממילא, הכניסה לרשימת אתרי הספא הטובים ביותר של ה-Condé Nast, היא צעד מרגש בקידום המחויבות של המלון לחשיפת ירושלים לקהל רחב יותר ובמתן חוויית אירוח חדשנית והוליסטית בישראל".
מלון ממילא נמצא בלב העיר ירושלים, לצד שדרת הקניות והבילוי אלרוב שדרות ממילא, הצופה אל חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ושער יפו. האדריכל משה ספדי תכנן את המלון בשיתוף עם מעצב העל, פיירו ליסוני.

הרשימה המלאה של אתרי הספא הזוכים:
http://www.cntraveler.com/hot-list/2012/spas/akasha-wellbeing-center-jerusalem-israel

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן