Skip to content

סיפור הישרדות מזעזע: סטודנט מסן דייגו נשכח בתא מעצר ושתה שתן כדי לשרוד

סוכני הרשות הפדראלית למאבק בסמים עצרו בסן דייגו את דניאל צ'ונג וכמה מחבריו בחשד להחזקת סמים בכמות מסחרית. אלא שלאחר שהכניסו אותו לתא מעצר, בהבטחה שישתחרר בקרוב, שכחו אותו שם לחלוטין. הצעיר בילה חמישה ימים בלא מזון, מים או גישה לשירותים. לדבריו, כדי לשרוד הוא שתה את השתן של עצמו מאת גרשון גירון יש כאלה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סוכני הרשות הפדראלית למאבק בסמים עצרו בסן דייגו את דניאל צ'ונג וכמה מחבריו בחשד להחזקת סמים בכמות מסחרית. אלא שלאחר שהכניסו אותו לתא מעצר, בהבטחה שישתחרר בקרוב, שכחו אותו שם לחלוטין. הצעיר בילה חמישה ימים בלא מזון, מים או גישה לשירותים. לדבריו, כדי לשרוד הוא שתה את השתן של עצמו

מאת גרשון גירון

שרד כנגד כל הסיכויים
שרד כנגד כל הסיכויים. דניאל צ'ונג

יש כאלה שסבורים שהישרדות היא עניין מהנה לשעות הפנאי. דניאל צ'ונג חושב, כנראה, אחרת.

צ'ונג, סטודנט להנדסה באוניברסיטת קליפורניה שבסן דייגו, נעצר לדבריו על ידי אנשי החוק שפשטו סמוך לקמפוס ונטלו אותו למתקן מעצר. הם חשדו שהשתמש בסמים בלתי חוקיים. אחרי שנחקר נאמר לו שישוחרר.

אחר כך הם נעלו אותו בתא זעיר בלא חלונות. הוא צרח, בעט בדלת בפראות, בכה כתינוק. עד מהרה, אמר צ'ונג, הכול איבד משמעות. הוא שמע סוכנים מפטפטים מעברה השני של הדלת הכבדה, ועצורים אחרים נכנסים לתאים סמוכים ויוצאים מהם.

אבל צ'ונג נשכל לחלוטין בתא. הוא היה חסר אונים לחלוטין. הימים חלפו לאטם. בלא מזון, בלא שירותים. הוא זוכר שנשך את משקפיו כדי לשבור אותם וניסה לשרוט באמצעות אחד השברים את המלים "מצטער אימא" על זרועו;

הרשות מודה שסוכנים שלה הותירו מישהו בתא אחרי פשיטה שנערכה ב-21 באפריל – עד שמצאו אותו ונאלצו לקרוא לחובשים. מכבי האש של סן דייגו אומרים שהקריאה הגיעה ב-25 באפריל.

דוברי הרשות אומרים שבפשיטה שבה נעצר צ'ונג נעצרו תשעה חשודים ונתפסו 18,000 כדורי אקסטזי, שלושה כלי נשק וסמים אחרים. "שבעה חשודים הובאו לבית המעצר להמשך חקירה, אחד שוחרר, והאדם שבו מדובר ננעל בטעות באחד התאים", אמרה הדוברת, איימי רודריק. הסברים נוספים לא נמסרו.

צ'ונג סיפר שמסכת ייסוריו החלה כמה שעות אחרי שהגיע לחגוג בבית חברים ביום שישי, ה-20 באפריל. השכם בבוקר המחרת פרצו הסוכנים בכוח לבית המגורים, ונטלו תשעה אנשים למעצר. כאשר הגיע צ'ונג לחקירה נאמר לו שהוא נמצא במקום הלא נכון בזמן הלא נכון, וישוחרר בקרוב. אחד הסוכנים הבטיח שיסיע אותו לביתו.

הוא הוחזר לתא המעצר כדי להמתין שם לשחרורו. הדלת ננעלה ביום רביעי ולא נפתחה שוב עד יום רביעי. צ'ונג אמר שלא היו בתאו שירותים או מים. "נאלצתי למחזר את השתן שלי", אמר בכוונו לכך שנאלץ לשתות את הנוזל, והוסיף: "עשיתי הכול כדי לשרוד". ממכבי האש נמסר שחובשים הוזעקו למתקן המעצר כדי להעביר לאשפוז מטופל שנחשד בבליעת אבקה לבנה. לדברי הרשות למאבק בסמים החומר שנבדק ונמצא שהוא מכיל מתאמפטמין, הושאר בתא בשוגג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן