Skip to content

ליסה ג'רמנו כבשה את הקהל

הזמרת והיוצרת האיכותית ליסה ג'רמנו, התקבלה אמש בחום ובאהבה בהופעת הבכורה באוזן-בר בתל-אביב. רק דבר אחד עיצבן אותה: מחיאות הכפיים אחרי כל שיר ביקורת מופע / זוהר מלאכי  ציון 8 אחרי שניגנה עם דיוויד בואי, ניל פין, סימפל מינדס, איגי פופ ושריל קרואו, והיתה זמרת הליווי של ג'ון מלנקמפ, הגיעה השבוע הזמרת והיוצרת האיכותית ליסה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הזמרת והיוצרת האיכותית ליסה ג'רמנו, התקבלה אמש בחום ובאהבה בהופעת הבכורה באוזן-בר בתל-אביב. רק דבר אחד עיצבן אותה: מחיאות הכפיים אחרי כל שיר

ביקורת מופע / זוהר מלאכי

 ציון 8

אינטימית ומרגשת. ג'רמנו

אחרי שניגנה עם דיוויד בואי, ניל פין, סימפל מינדס, איגי פופ ושריל קרואו, והיתה זמרת הליווי של ג'ון מלנקמפ, הגיעה השבוע הזמרת והיוצרת האיכותית ליסה ג'רמנו לשתי הופעות באוזן-בר בתל-אביב. אמש (ד') היתה הופעת הבכורה והערב (ה') הופעה נוספת.

ג'רמנו, נסיכת הרוק האלטרנטיבי הנשי, מתיישבת ליד הפסנתר ומגישה שירים מכל אלבומיה ובעיקר משלושת האחרונים. ג'רמנו שרה על אהבות נכזבות, כישלונות, חלומות ופחדים. ובקיצור, על הבלגן הגדול בחייה שמתחבר לשלל רגשותיה. הקהל קיבל אותה בחום כנראה בחום רב מדי לטעמה עד שג'רמנו ביקשה להפסיק עם מחיאות הכפיים אחרי כל שיר כי הן גורמות לה להיות לחוצה ועצבנית. אבל הקהל לא ממש נשמע לבקשתה ואולי בשל כך היא מעדה פה ושם.

ג'רמנו היא זמרת נדירה עם קול עמוק וטקסטים טעונים, והופעתה מצטיינת במוזיקת רוק-אינדית עשירה ובסאונד שנשמע נהדר. כל אלה מקנים לה, ובצדק, את התואר יקירת הרוק האלטרנטיבי הנשי. ובכך היא מצטרפת לשורה ארוכה של יוצרות חזקות בעולם המוזיקה כפיג'יי הארווי, מריאן פיית'פול, קאט פאוור וביורק.

מופע החימום היה של הזמרת רותם אור, שהגישה חמישה שירים חדשים מתוך אלבום הבכורה שלה, המעניין במיוחד, שמשלב מוזיקה אינדית לצד מוזיקה אלקטרונית. אנחנו עוד נשמע עליה. 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן