Skip to content

אחרית הימים? התנתקות מערוצי כבלים/לווין באמצעות השלט

המועצה לשידורי כבלים ולווין הודיעה כי מהיום ניתן לבטל התחברות לערוצים ושידורים בכבלים ובלווין באמצעות שלט הטלוויזיה. משמעות הדבר: לא מוכרחים להמתין עד אין קץ למענה האישי של מוקד השרות. מצד שני, אם אתם רוצים להתנתק לחלוטין, עדיין תצטרכו להמשיך ולהתייבש על הקו מאת אורה עריף כץ שינוי זה הוא פרי החלטה של מועצת הכבלים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המועצה לשידורי כבלים ולווין הודיעה כי מהיום ניתן לבטל התחברות לערוצים ושידורים בכבלים ובלווין באמצעות שלט הטלוויזיה. משמעות הדבר: לא מוכרחים להמתין עד אין קץ למענה האישי של מוקד השרות. מצד שני, אם אתם רוצים להתנתק לחלוטין, עדיין תצטרכו להמשיך ולהתייבש על הקו

מאת אורה עריף כץ

שינוי זה הוא פרי החלטה של מועצת הכבלים והלווין מחודש נובמבר האחרון. יו"ר המועצה, ניצן חן מאתגר את ספקי הטלוויזיה הרב ערוצית: "יש לדאוג כי חברות הכבלים והלוויין יעשו שימוש בפיתוחים הטכנולוגיים אשר משמשים ליצירת הכנסות נוספות, גם בשלב ההתנתקות מהשירות".

פעם היה רק ערוץ אחד. טלוויזיה. ויקימדיה.

 עד כה יכלו מנויים לבצע רכישה של ערוצים ושידורי VOD הן באמצעות שיחה עם נציג שירות במוקדי שירות הלקוחות של הוט ויס, והן באמצעות השלט. לעומת זאת, ניתוק מערוצים ושידורים שנרכשו כאמור, ניתן היה לבצע אך ורק באמצעות שיחה עם נציג שירות.
ממועצת הכבלים נמסר כי לאחר היערכות שנמשכה חצי שנה, נכנסה לתוקפה החלטת המועצה, אף כי כי חלק ממנויי חברת יס יוכלו ליהנות מממנה רק בעוד כשבועיים, לנוכח בקשת יס לקבל אורכה לצורך היערכות מלאה.
ועדיין, הבשורה היא חלקית בלבד: מי שמבקש להתנתק כליל משירותי החברות האמורות לא יוכל לעשות זאת באמצעות השלט, שכן השירות יינתן רק לצורך ניתוק משירותים ספציפיים שהוזמנו באמצעות הערוצים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן