Skip to content

בריטיש איירווייס משדרגת את מטוסי בואינג 767 הפועלים בקו לישראל

בריטיש איירווייס משדרגת את מטוסי בואינג 767 הפועלים בקו לישראל. משקיעה בשדרוג 40 מיליון דולר. בימים אלה היא חוגגת 80 שנה לפעילותה בקו לישראל. הפעילה טיסות לישראל כבר בשנת 1932 * השתמשה אז במטוסים ימיים מסוג Scipio S17 שנחתו בכנרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משקיעה בשדרוג 40 מיליון דולר * בימים אלה היא חוגגת 80 שנה לפעילותה בקו לישראל * הפעילה טיסות לישראל כבר בשנת 1932 * השתמשה במטוסים ימיים מסוג Scipio S17 שנחתו בכנרת

מאת עמי אטינגר

מטוס בואינג 676 של בריטיש איירוויס
מטוס בואינג 767 של בריטיש איירוויס

חברת בריטיש איירווייס החליטה עתה להשקיע 40 מיליון דולר בשדרוג פנים מטוסי בואינג 767 שברשותה. זאת, בגלל האיחור בקבלת  מטוסי בואינג 787 "דרימליינר" לצי מטוסיה. השדרוג יכלול החלפת כל פנים המטוס – מהשטיחים ועד המושבים. בנוסף, יוגדלו תאי האחסון ב-25% ותותקן תאורה חדשה. תאי השירותים בכל המחלקות ישודרגו גם הם. עבודות השדרוג צפויות להסתיים בתחילת 2013.

"החברה משקיעה רבות בחידוש ובשדרוג המחלקות השונות בכל מטוסי החברה, וכן מצפה לקבל את המטוסים החדישים ביותר, בואינג 787 "דרימליינר" ו-A-380, בהשקעה של 8 מיליארד דולר, במשך חמש השנים הקרובות", ציינה קטיה סלֶה, מנהלת אירופה ואפריקה בבריטיש איירווייס, במפגש עם עיתונאים, לציון 80 שנה להפעלת הקו לישראל של החברה הבריטית.

מטוס בריטיש משודרג. צילום ניק מוריש
מטוס בריטיש משודרג. צילום ניק מוריש

"החברה רואה מחויבות ארוכת טווח בשיפור השירות המוענק לנוסעיה. זו הסיבה שאנחנו משקיעים עתה סכום גדול בשדרוג פנים מטוסי בואינג 767 שלנו ולא משאירים אותם כפי שהם, עד שהם יוחלפו במטוסי בואינג 787 החדשים. מאותה הסיבה הייתה בריטיש איירווייס לחברת התעופה הבינלאומית הראשונה שהכניסה בטיסותיה לישראל מיטות שטוחות לחלוטין", ציינה יעל קטן, המנהלת המסחרית של החברה בישראל, "בריטיש איירווייס הטיסה אשתקד יותר מ-250 אלף נוסעים בקו תל אביב-לונדון, וברחבי העולם מטיסה החברה בכל שנה כ-33 מיליון נוסעים".

מטוס אמפיבי של אימפיריאל איירווייס נוחת בכנרת
מטוס אמפיבי של אימפיריאל איירווייס נוחת בכנרת

כאמור, בריטיש איירווייס מציינת בימים אלה 80 שנה להפעלת הקו לישראל: הטיסות מלונדון לישראל הופעלו כבר בשנת 1932 על ידי חברת "אימפיריאל איירווייס", שהפכה ברבות הימים ל-  BOAC ובהמשך ל"בריטיש איירווייס". הטיסות בזמנו בוצעו במטוסים ימיים, דו כנפיים, מסוג Scipio S17, אשר נחתו על מימי ים הכינרת. לאחר הנחיתה הועברו הנוסעים בסירות ליבשה.

בריטיש איירווייס מפעילה היום שתי טיסות יומיות בקו שבין תל אביב ללונדון, באמצעות מטוסי בואינג 777 ובואינג 767. היא גם חברה מייסדת בברית התעופה המובילה OneWorld, והמיזוג עם איבריה תחת קבוצת IAG והברית המשולשת שיצרה עם איבריה ואמריקן איירליינס, מאפשר לחברה להציע לנוסעים טיסות במחירים אטרקטיביים ליותר מ-500 יעדים ברחבי העולם. לאחרונה הודיעה החברה-האם IAG על רכישתה של חברת התעופה בריטיש מידלנד (bmi), אשר תאפשר לחברה להציע לנוסעים עוד יותר הרבה יעדים בעולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן