Skip to content

חגי עמיר משתחרר היום מהכלא. אמו הודיעה שהמשפחה לא תגיב לתקשורת

משפחתו של עמיר הגיבה בכעס לפניות של כלי תקשורת לקבלת תגובה על שחרורו הבוקר: "אנחנו החלטנו לא לדבר בכלל עם התקשורת, עם אף אחד. אוי ואבוי עם מישהו ידבר. אנחנו אסרנו על כולם לדבר. מספיק. סבלנו די מהתקשורת"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחתו של עמיר הגיבה בכעס לפניות של כלי תקשורת לקבלת תגובה על שחרורו הבוקר: "אנחנו החלטנו לא לדבר בכלל עם התקשורת, עם אף אחד. אוי ואבוי עם מישהו ידבר. אנחנו אסרנו על כולם לדבר. מספיק. סבלנו די מהתקשורת"

מאת אליק מאור

לאחר 16.5 שנים בכלא על קשירת קשר לביצוע רצח, משתחרר היום חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה, יגאל עמיר. עמיר מעולם לא הביע חרטה על מעשיו. את מרבית שנות מאסרו הוא בילה בבידוד, לבל יפגעו בו אסירים אחרים. במשפחתו שמרו על שתיקה וחששו להתבטא לבל יפגעו בשחרורו הצפוי. עמיר יבלה את השבת הקרובה בהתנחלות שבי שומרון, משם הוא צפוי לשוב לבית משפחתו שבהרצליה.

עמיר (44), הורשע בשנת 1995 במעורבות ברצח רבין, בעבירות של קשירת קשר לביצוע רצח, החזקת נשק ואיומים.

משפחתו של עמיר הגיבה בכעס לפניות של כלי תקשורת לקבלת תגובה על שחרורו הבוקר. "אנחנו בסדר," אמרה אמו, "מה אתם דואגים פתאום לשלומנו? אתם מסתדרים יפה מאוד בלעדינו, מה אתם צריכים אותנו, אתם כולכם אותו הדבר". עוד אמרה: "אנחנו החלטנו לא לדבר בכלל עם התקשורת, עם אף אחד. אוי ואבוי עם מישהו ידבר. אנחנו אסרנו על כולם לדבר. מספיק. סבלנו די מהתקשורת". בכל זאת היא מבטיחה, שאם יגיע זמן, היא תתייעץ עם עו"ד אריאל עטרי ותבדוק עמו את הענין.
עורך דין אריאל עטרי, המייצג את חגי עמיר, ציין אתמול כי מרשו אומנם משתחרר, אך מעולם לא הביע חרטה. עטרי אמר עוד, כי איננו יודע אם עמיר ישוב לפעילות פוליטית, "אבל הוא מחזיק בדעות פוליטיות נחרצות ואיננו מתכוון לוותר עליהן".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן