Skip to content

הג'וק של ניסן נוקם וטס

לקראת ההשקה של מהדורה מוגבלת, הפיקה ניסן סרט המתאר תחרות מאתגרת בין הניסן Juke-R למכוניות מהירות מוכרות וסקסיות כמו פרארי ולמבורגיני.... ומי ניצח ?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקראת ההשקה של מהדורה מוגבלת, הפיקה חברת ניסן סרט המתאר תחרות מאתגרת בין הניסן Juke-R למכוניות מהירות מוכרות וסקסיות כמו פרארי ולמבורגיני. ומי ניצח ?

מאת דני בר

היצרנית היפנית, NISSAN יצאה עם מהדורה מוגבלת של ה- JUKE. דגם זה, JUKE-R, הוא בעל 545 כו"ס. עוצמה שהביאו את אנשי השיווק של החברה ליזום תחרות מיוחדת במידה, מול כלי רכב עוצמתיים אחרים, שנחשבים לפסגת רכבי הספורט הסדרתיים.

ניסן ארגנה תחרות בין שני ענקי הספורט המוטורי, לוקס אורדונז וסלח סלחאודין. שניהם התמודדו ראש בראש. אורדונז בג'וק, ולסלחאודין נבחר רכב אחד מתוך הדגמים: פרארי 458 איטליה, מרצדס SLS AMG או למבורגיני ג'ילרדו LP560-4.

NISSAN ( מקור ויקיפדיה )

התחרות נערכה בשטחי מועדון היכטות היוקרתי של דובאי. דובאי נבחרה, גם כי היא מגרשו הביתי של סלחאודין, וגם כי שם יש מגוון בלתי יאמן של רכבי מרוץ זמינים, שאפשר היה לבחור מהם את המתחרים לג'וק של ניסן.

הג'וק, בעל המהירות המרבית של 250 קמ"ש, דהר במסלול שנקבע, הכולל פניות חדות וסיבובים מאתגרים, על משטח הרציף של המרינה בדובאי. ומי ניצח בהפרש קטן?

http://www.youtube.com/wXbhy8eOatch?v=GHw8

כמובן הג'וק-אר של ניסן. בכך הצליחה ניסן לקבוע כי JUKE-R הוא הרכב כביש-שטח המהיר ביותר שבנמצא.

מחיר הרכב לא נמסר אולם הספקולציות הן בין 600,000 $ ,שזה בערך פי 25 מג'וק רגיל, ובין 3,000,000 $.

ההפקה המושקעת של סרט קצר זה צולמה מכל הזוויות, כולל הפעלת מסוק עם מצלמה ומספר רב של מצלמות לאורך המסלול. הסרט עלה ביוטיוב תחת הכותרת: "Desert Nemesis".

נמסיס, אלת הנקם המיתולוגית, באה לנקום במדבריות ערב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן