Skip to content

מפלגת ימין חדשה תתמודד בבחירות – "הישראלים"

את הקמת המפלגה יזם נפתלי בנט, לשעבר ראש לשכתו של בנימין נתניהו ומנכ"ל מועצת יש"ע ובראשה יעמדו גם הרב הצבאי הראשי לשעבר תא"ל אביחי רונסקי ויו"ר "ישראל שלי" איילת שקד. "הגיע הזמן שאנו נתפוס פיקוד במדינה. נסתכל החוצה, על כלל הציבור הישראלי וניקח אחריות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

את הקמת המפלגה יזם נפתלי בנט, לשעבר ראש לשכתו של בנימין נתניהו ומנכ"ל מועצת יש"ע ובראשה יעמדו גם הרב הצבאי הראשי לשעבר תא"ל אביחי רונסקי ויו"ר "ישראל שלי" איילת שקד. "הגיע הזמן שאנו נתפוס פיקוד במדינה. נסתכל החוצה, על כלל הציבור הישראלי וניקח אחריות"

מאת צבי זינגר

מפלגת ימין חדשה – חילונית-דתית – צפויה להתמודד בבחירות לכנסת. בראש המפלגה יעמוד נפתלי בנט, לשעבר ראש לשכתו של בנימין נתניהו (בימיו באופוזיציה) ומנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר.

שמו של נפתלי בנט עלה בימים האחרונים כמי שעשוי להתמודד על ראשות הרשימה המאוחדת של "הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי", אולם בנט הפתיע היום ופירסם בעמוד הפייסבוק שלו הודעה על הקמת המפלגה החדשה, "ישראלים" שמה.

נפתלי בנט: "לאחד את הכוחות הלאומיים". (תצלום - מאתר האינטרנט של נפתלי בנט)
נפתלי בנט: "לאחד את הכוחות הלאומיים". (תצלום - מאתר האינטרנט של נפתלי בנט)

"חברים – בימים הקרובים אנו מתכוונים להקים תנועה לאומית-ציונית צעירה, של דתיים וחילוניים שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. מטרתה פשוטה: להחזיר את הציונות למרכז. להרים את הראש לכל מי שגאה להיות יהודי וישראלי", נאמר בהודעה.

מן ההודעה עולה, כי ביחד עם בנט יובילו את התנועה הרב הצבאי הראשי לשעבר תא"ל אביחי רונסקי ויו"ר "ישראל שלי" איילת שקד.

"אנו יוצאים לדרך שמטרתה לאחד את כל הכוחות הלאומיים-דתיים וחילוניים כאחד – תחת מטרייה גדולה אחת", נאמר בהודעה. "הציבור שלנו יודע להוביל בכל מקום: בפיקוד בצה"ל, במערכת החינוך, בגרעינים הפזורים ברחבי הארץ, במפעלי חסד – ורק במקום אחד אנו לא נספרים: בכנסת ישראל.

"הפער הזה אינו נתפס. הגיע הזמן שאנו נתפוס פיקוד במדינה. נסתכל החוצה, על כלל הציבור הישראלי וניקח אחריות. יש לנו אמירה בכל תחום: המדיני, הכלכלי, החברתי, החינוכי, ובעיקר – הערכי. הגיע הזמן להחזיר את האש לעיניים. להכניס אנשים חדשים ורעננים. ערכיים ובעלי קבלות. ללמוד מנבחרי הציבור המנוסים ולנוע קדימה. זוהי אינה משימה של בודדים, אלא של כל הציבור. אנו זקוקים לכל טיפת עזרה".

בהודעתו מפרסם בנט גם כתובת דואר אלקטרוני ואת כתובת האתר של המפלגה החדשה – שדרכו אפשר להירשם לשורותיה.

1 Comment

  1. סתם אחד שעבר פה
    11 במאי 2012 @ 8:05

    אתם עושים טעות כשמפצלים עוד יותר את הימין.
    יש מקום לשתי רשימות מימין לליכוד לכל היותר (ועדיף אחת) – דתית וחילונית.

    דווקא בציבור שנראה הכי מלוכד, ושדומה שכולם בו מכירים את כולם (הכיפות הסרוגות), איכשהו כל אחד צריך מפלגה משלו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן