Skip to content

בבקשה… צייר לי שלמה ארצי

כולם מציירים. מה אתם מציירים? כמות המשתמשים הישראלים באפליקציית ה- Draw Something הולכת וגדלה. היה זה רק עניין של זמן עד שמישהו ירים את הכפפה ויקיים תחרות ציורים ראשונה מבוססת על האפליקציה. מאת: מירה-בל גזית  לפני כחודש ביקשה ממני מוכרת בחנות בגדים שאסייע לה לנחש מה מצויר על מסך הטלפון הנייד שלה. עזרתי לה ואז היא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כולם מציירים. מה אתם מציירים? כמות המשתמשים הישראלים באפליקציית ה- Draw Something הולכת וגדלה. היה זה רק עניין של זמן עד שמישהו ירים את הכפפה ויקיים תחרות ציורים ראשונה מבוססת על האפליקציה.

מאת: מירה-בל גזית 

לפני כחודש ביקשה ממני מוכרת בחנות בגדים שאסייע לה לנחש מה מצויר על מסך הטלפון הנייד שלה. עזרתי לה ואז היא סיפרה בעיניים נוצצות מהתרגשות על אפליקציית Draw Something. "את חייבת להוריד אותה, זה כיף לא נורמלי", הוסיפה.

הורדתי.

מאז אני מציירת ומנחשת, מנחשת ומציירת. יש לי קבוצה קטנה שמורכבת מחברים לעבודה, הספרית שלי ועוד שני פיקאסו בפוטנציה שאני באמת לא מכירה. אני מציירת ולעתים מפתיעה את עצמי עם יצירות מופת ולעתים – עם שרבוט נוראי. אנחנו בקבוצה סלחנים אחד כלפי השני. ציור עסל ציור בסל, אנחנו נשארים נאמנים זו לזה. יש להניח שאם אנטואן סנט-אקזופרי היה חי היום, הייתה הפתיחה לספרו "הנסיך הקטן" נראית אחרת לגמרי.

משה פרץ. צויר על-ידי סימה דיי. באדיבות אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה
משה פרץ. צויר על-ידי סימה דיי. באדיבות אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה

מסתבר שאנחנו לא לבד. על-פי אתר AppData, שמודד שימוש באפליקציות, מספר השחקנים היומי של Draw Something עמד היום על 9.9 מיליון.

שלמה ארצי. ציור של תמיר ילינק. באדיבות אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה
שלמה ארצי. ציור של תמיר ילינק. באדיבות אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה

הפופולריות הגדולה של האפליקציה בקרב הישראלים הובילה את אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה להכריז על תחרות ציורים לקראת יום הסטודנט שייערך ביום חמישי הקרוב. לא סתם ציורים: זוהי תחרות ה- Draw Something הראשונה בישראל. המשתתפים בתחרות, הפתוחה לכלל הציבור, נדרשים לצייר את האומנים שעתידים להופיע ביום הסטודנט – שלמה ארצי, משה פרץ, אתניקס, דודו טסה, אברהם טל ונתן גושן – באמצעות האפליקצייה ולהעלות את הציורים לעמוד התחרות הייעודי. אגודת הסטודנטים מציעה לזוכים, שציירו את הציורים שיקבלו את כמות ה'לייקים' הגבוהה ביותר, פרסים בשווי מאות שקלים. עד כה ההיענות גדולה.

נו, ציירתם משהו?

נתן גושן. צויר על-ידי עוזי אברמוב. באדיבות אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה
נתן גושן. צויר על-ידי עוזי אברמוב. באדיבות אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן