Skip to content

מכר סמים לחברים בפקולטה ונשלח לעבודות שירות

השופט הסכים עם התביעה שיש להחמיר בעבירות מסוג זה, אבל סבר ש"הצירוף בין גיל צעיר, הודאה, והעדר הרשעות קודמות, צריך להוביל לגישה זהירה שעה שנדרש בימ"ש להשתת עונש"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השופט הסכים עם התביעה שיש להחמיר בעבירות מסוג זה, אבל סבר ש"הצירוף בין גיל צעיר, הודאה, והעדר הרשעות קודמות, צריך להוביל לגישה זהירה, שעה שנדרש בימ"ש להשתת עונש"

מאת אבירם זינו

בית המשפט השלום בתל אביב גזר היום על סטודנט בן 21 במרכז הבינתחומי בהרצליה, 6 חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות על סחר בסמים. העבירות כללו מכירת סמים מסוג קנאביס לחבריו לספסל הלימודים, וגידול הסם לצורך כך ולצורך צריכה עצמית. הנאשם אמר: "אני מצטער על מה שעשיתי ועל הבעיה שנכנסתי אליה. למדתי מכל הניסיון הזה, זו הייתה טעות".

מריחואנה בעציצים
מריחואנה בעציצים

נציגת הפרקליטות, עו"ד מור שקים, ביקשה כי רינג יישלח לעונש מאסר בפועל, וסנגורו של הנאשם ביקש להתחשב בעובדה כי הצעיר שהה במעצר של שלושה שבועות ולאחר מכן במעצר בית של שלושה חודשים, ותהליך שיקומי ארוך. כן ביקש להתחשב בעובדה כי מדובר בסחר בהיקף של 1,500 שקלים.

השופט בני שגיא כתב, כי "באופן רגיל, נכון אני להסכים עם עמדת התביעה בעבירות סחר בסם. במקרה הזה דומני כי החומרה ברורה. יחד עם זאת, סבורני כי במקרה שלפני התקבצו להן יחדיו מספר סיבות ייחודיות אשר מטות את הכף לטובת השתת עונש מאסר, שניתן לרצותו בעבודות שירות. הצירוף שבין גיל צעיר, הודאה, והעדר הרשעות קודמות, צריך להוביל לגישה זהירה שעה שנדרש בימ"ש להשתת עונש".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן