Skip to content

אייפל קטן עליהם: נשברו שיאי העולם בקפיצה למרחק באופנוע

הצופים בסן דייגו ראו את לוי לאבל טס למרחק 125 מטרים. חברו רובי מדיסון, שקפץ למרחק 115 מטרים על אופנוע שלג: "היה מטורף לנסות את זה שוב"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הצופים בסן דייגו ראו את לוי לאבל טס למרחק 125 מטרים. חברו רובי מדיסון, שקפץ למרחק 115 מטרים על אופנוע שלג: "היה מטורף לנסות את זה שוב"

מאת דני בר

אופנועני האקסטרים הבינלאומיים לוי לאבל ורובי מדיסון ביצעו בליל ה-31 בדצמבר תרגיל מוטורי משותף ויוצא דופן בפארק "אמברקדרו מרינה" בסן דייגו קליפורניה, ארה"ב, ושברו שיאי עולם כפולים באירוע "Red Bull no limits". 

השניים ניפצו, כל אחד בתחומו, את שיאי העולם שנקבעו בפעם האחרונה בפאריס, והשיגו תוצאות מרשימות ביותר: 125 מטר בקפיצה למרחק עם אופנוע ו-115 מטר קפיצה למרחק עם אופנוע שלג.

וכאן תוכלו לראות את לאבל ומדיסון מרחפים מעל הנהר

לדברי לאבל: "התרגשתי מאוד לקראת הקפיצה, מתחילת הקפיצה ועד הנחיתה חשבתי רק איך אני נשאר בקו ישר. למזלי, נחתתי בהצלחה והגעתי ללא שריטה. זו תחושה מדהימה, במיוחד אחרי שקיבלתי הזדמנות נוספת לתקן את מה שלא הצלחתי לעשות בשנה שעברה".

מדיסון, שקפץ באופנוע השלג, סיפר לאחר הקפיצה: "זה היה פשוט מטורף לנסות את הקפיצה הזו שוב, אבל הביטחון שלי בקפיצה הוא זה שלבסוף הוביל אותי לנחיתה המושלמת. אלו היו התנאים האידיאליים ביותר לשבירת השיא. אני בטוח שנחזור שנה הבאה ונגיע רחוק עוד יותר".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן