Skip to content

VSI חברה בת של אלביט מערכות תספק לבואינג מערכות ראש מתקדמות

VSI חברת בת של אלביט מערכות ורוקוול קולינס תספק לבואינג מערכות ראש מתקדמות. היקף החוזה 32 מיליון דולר. קסדת טייסי הקרב המשוכללת מיועדת לחילות הים והאוויר של ארה"ב ולמדינות נוספות: פינלנד, אוסטרליה, בלגיה, קנדה ושוויץ. באמצעות הקסדה מסוגל הטייס לכוון את מערכות הנשק כנגד מטוסי אוייב ומטרות קרקע ללא צורך בתמרון המטוס כולו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היקף החוזה – 32 מיליון דולר. קסדת טייסי הקרב המשוכללת מיועדת לחילות הים והאוויר של ארה"ב ולמדינות נוספות: פינלנד, אוסטרליה, בלגיה, קנדה ושווייץ. באמצעות הקסדה מסוגל הטייס לכוון את מערכות הנשק כנגד מטוסי אויב ומטרות קרקע ללא צורך בתמרון המטוס כולו

מאת עמי אטינגר

הקסדה
קסדת JHMCS. מערכת ראש מתקדמת, המותקנת בתוך קסדת טייסי קרב

ויג'ן סיסטמס אינטרנשונל ( VSI), החברה הבת של אלביט מערכות ורוקוול קולינס, זכתה בחוזה בהיקף של כ-32 מיליון דולר לאספקת מערכות ראש מתקדמות לבואינג, המותקנות בתוך קסדת טייסי קרב.

VSI, שהיא חברה מובילה עולמית בתחום מערכות הראש המתקדמות, המותקנות בתוך קסדת הראש של הטייס, זכתה בחוזה חדש לאספקת מערכות ראש מסוג JHMCS לחברת בואינג. המערכות מיועדות לחילות הים והאוויר של ארצות הברית וכן למדינות נוספות הכוללות את פינלנד, אוסטרליה, בלגיה, קנדה ושוויץ, במסגרת תוכנית הסיוע הביטחוני האמריקני. אספקת מערכות הראש תתחיל השנה ותמשך במשך שנת 2013.

מערכת קסדת JHMCS מאפשרת לטייס לכוון את מערכות החישה והנשק של המטוס כנגד מטוסי אויב ומטרות קרקעיות, באמצעות הפניית הראש בלבד, ללא צורך בתמרון המטוס כולו. כמו כן מוצגים על גבי משקף הקסדה נתוני הטיסה הנחוצים לטייס לביצוע משימתו.

"מערכת ה JHMCS, מערכת הראש המבצעית הראשונה שפותחה כאן, שומרת על מעמדה כמובילה עולמית למטוסי כנף קבועה. היא מוכרת וזוכה להערכה רבה בקרב טייסי קרב ברחבי העולם בזכות היכולת לטוס עם "ראש בחוץ" תוך כדי קבלת כל המידע החיוני לטיסה, המוקרן על גבי משקף הקסדה. מערכת ה- JHMCS מעניקה לטייסים התמצאות סביבתית ומספקת להם יתרון משמעותי בביצוע משימות אוויר-אוויר ואוויר-יבשה", אמר פיל קינג, נשיא חברת VSI.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן