Skip to content

יום הסטודנט ברחובות ב-16.5: מתוכננת חגיגת מוזיקה ואקסטרים

בהשתתפות גבע אלון, שלומי שבן, דודו אהרון, הדג נחש ומטבוחה פרוג'קט.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בהשתתפות גבע אלון, שלומי שבן, דודו אהרון, הדג נחש ומטבוחה פרוג'קט. בנוסף יהיו מסיבת אוזניות, מתקני אקסטרים ודוכנים. 16.5 משעה ארבע אחה"צ בספורטק רחובות. לגיל 18 ומעלה בלבד 

מאת כתבת מגפון

יום הסטודנט צפוי להיות האירוע הגדול ביותר שהתקיים לסטודנטים, והוא יפתח למעשה את ימי הסטודנט שיתקיימו ברחבי הארץ לאחר מכן. עיריית רחובות, באמצעות החברה העירונית לתרבות, יחד עם אגודות הסטודנטים בעיר, החליטו בשל זאת לקיים אותו בספורטק העירוני, המכיל אלפי מקומות. האירוע יתקיים ב-16.5.12, בהשתתפות גבע אלון, שלומי שבן, דודו אהרון, הדג נחש ומטבוחה פרוג'קט.

יום הסטודנט רחובות

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, אמר: "העיר התברכה באוכלוסייה מגוונת, ובכללה כ- 7,500 סטודנטים הלומדים כאן במוסדות השכלה מובילים בארץ ובעולם. אני מברך את הצעירים על הפעילות, היוזמות והשותפות שהם מפגינים כל השנה וגם כאן. אין ספק  שבין לימודים לבחינות, מותר ורצוי גם לעשות הפסקות. אני בטוח שהסטודנטים ייהנו מהחגיגה הגדולה שאנחנו מארגנים ואשמח לראות את כולם באירוע".

חבר המועצה מתן דיל, מחזיק תיק הצעירים, אמר: "יום הסטודנט הוא ארוע שיא שמתקיים בשיתוף אגודות הסטודנטים בעיר. מהשעה 16:00 ייפתחו שערי הספורטק ונתחיל להגביר את הקצב, כאשר לאורך הערב יופעלו מתקני אקסטרים ואטרקציות, דוכני אוכל, ברי אלכוהול, מתחם טיפולים ואוהל שאנטי עם מזרנים וכריות. בהתאם הכניסה תוגבל לגיל 18 ומעלה. את הופעות המוזיקה נפתח עם ההרכב של  מטבוחה פרוג'קט  ולאחריהם גבע אלון יארח את שלומי שבן. בשיא האירוע יעלה לבמה דודו אהרון ויחתמו אותו להקת הדג נחש. אחרי ההופעות נקיים מסיבת אוזניות ייחודית. המטרה היתה להרים אירוע בסדר גודל ארצי, ויחד עם זאת  לאפשר לסטודנטים כניסה במחיר המותאם לכיסם. כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 45 שקל בלבד לסטודנט. אני מזמין את כל הסטודנטים ליהנות מערב ייחודי איכותי וצעיר".

כרטיסים (לסטודנטים תושבי העיר 45 שקל במרכז עתידים בלבד; ביום האירוע – 70 שקל) ניתן לרכוש באגודות הסטודנטים העירוניות ובמרכז הצעירים עתידים. פרטים נוספים באתר יום הסטודנט.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן