Skip to content

הבוקר מונו מפרקים לחברת הרהיטים "קיקה"

הנאמנים יפעלו לתשלום משכורות העובדים ומכירת החברה, וכן הסדרת תביעות חוב של רוכשים, ספקים וכל נושה אחר ככל האפשר. הנאמן, עו"ד ברניר: "אנו מאמינים שהשקעה של 100 מיליון שקל לא מתאדית, וגם אם חלק מהשווי הלך לאיבוד או יש הפסד, עדיין יימצא קונה או משקיע. אנו מקווים שתימצא הדרך לפתוח בחזרה את החנות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הנאמנים יפעלו לתשלום משכורות העובדים ומכירת החברה, וכן הסדרת תביעות חוב של רוכשים, ספקים וכל נושה אחר ככל האפשר. הנאמן, עו"ד ברניר: "אנו מאמינים שהשקעה של 100 מיליון שקל לא מתאדה, וגם אם חלק מהשווי אבד או יש הפסד, עדיין יימצא קונה או משקיע. אנו מקווים שתימצא הדרך לפתוח בחזרה את החנות" 

מאת אבירם זינו

מקפיאים הליכים לטווח קצר

בית המשפט המחוזי מרכז מינה הבוקר מפרקים לחברת "קיקה". "הכול מסכימים, כי יש מקום להקפיא את ההליכים בעניינה של החברה, ולו לזמן קצר, כדי יש בראש ובראשונה לדאוג לעובדים וכן לבחון אפשרויות למכירת החברה", כתב השופט אילן שילה בהחלטתו. הנאמנים יהיו עו"ד רון ברניר והכלכלן אלון כהן.

הנאמנים יפעלו לתשלום משכורות העובדים ומכירת החברה, וכן הסדרת תביעות חוב של רוכשים, ספקים וכל נושה אחר ככל האפשר. המימון יינתן מבנק לאומי ובנק הפועלים. התשלומים לעובדים יתקיימו עד סוף השבוע הקרוב.

נציג החברה, עו"ד רון ברניר, שמונה לנאמן, אמר בדיון: "אנו מבקשים להרגיע את העובדים, שאנו מאמינים שבמהלך השבוע הקרוב ישולמו המשכורות. במשך שישי-שבת ניהלנו פגישות ושיחות גם עם הבנקים וגם עם בעלי המניות והגענו להבנה שיש מקור כספי מיידי לשלם את המשכורות.". חלקם הגדול של העובדים יוכל ככל הנראה להמשיך לעבוד.

ביחס למכירת החברה, אמר עו"ד ברניר, "אנו מאמינים שהשקעה של 100 מיליון שקל לא מתאדה, וגם אם חלק מהשווי הלך לאיבוד או יש הפסד, עדיין יימצא קונה או משקיע. אנו מקווים שתימצא הדרך לפתוח בחזרה את החנות במתכונת כזו או אחרת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן