Skip to content

מצדה מחכה לכרמן

נשלמות ההכנות למה שמכונה "פרויקט התרבות הגדול במדינה"  מאת כתב מגפון המופע הגדול של הקיץ – האופרה "כרמן" לרגלי המצדה, בהפקת האופרה הישראלית וגורמים נוספים, יועלה מה-7 עד 12 ביוני, כפי שכבר פרסמנו כאן. המופע "דרך מצדה" של עידן רייכל יועלה ב-8 ביוני. בימים אלה נשלמות ההכנות ל"פרויקט התרבות הגדול במדינה" – וכמו בפרויקטים דומים המספרים מדברים: […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשלמות ההכנות למה שמכונה "פרויקט התרבות הגדול במדינה" 

מאת כתב מגפון

רגע לפני. צילום אורי הרטמן

המופע הגדול של הקיץ – האופרה "כרמן" לרגלי המצדה, בהפקת האופרה הישראלית וגורמים נוספים, יועלה מה-7 עד 12 ביוני, כפי שכבר פרסמנו כאן. המופע "דרך מצדה" של עידן רייכל יועלה ב-8 ביוני.

בימים אלה נשלמות ההכנות ל"פרויקט התרבות הגדול במדינה" – וכמו בפרויקטים דומים המספרים מדברים: 2500 עובדים, 800 משתתפים, במה בגודל של 3,500 מ"ר, 10,000 קו"ב חול לתפאורת הרים, 7580 מושבים למופע, 300 אלף ליטרים מים, 25 טון אוכל לקהל, מאות סדרנים ואנשי אבטחה, 80 טון ציוד בהובלה ימית, 50 טון פנסי תאורה ואמצעי הגברה, ואפילו רכבת שתנוע על מסילה מיוחדת שנבנית במקום. והכי חשוב: שכל הקונסטרוקציות ייבנו היטב והכול יעמוד על תילו בשלום לטובת הקהל והמשתתפים.

יארח אמנים ידועי שם. רייכל. צילום: ברצי גולדבלט

הר המצדה יהפוך לתפאורה הטבעית של "כרמן" מאת ז'ורז' ביזה, בניצוחו של המאסטרו דניאל אורן ובבימויו של במאי האופרה האיטלקי ג'נקרלו דל מונקו-צוקרמן.

עידן רייכל יארח את האמנים אנדראס שול מגרמניה – מגדולי זמרי הקונטרה-טנור הידוע בביצועיו המופתיים ליצירותיהם של הנדל ומוצרט, הזמרת והפזמונאית מקולומביה מרתה גומז המשלבת מוזיקה לטינית ממקורות שונים עם אלמנטים של ג'אז ופופ, ונגן הקורה ממאלי ממדו דיאבטה בן לשושלת של מוזיקאים אפריקאים המביא את מסורת הנגינה בכלי המסורתי, הקורה.

המארגנים מצפים ל-50 אלף צופים שיגיעו למופע וישתלטו על בתי המלון, ואולי גם יעלו את מפלס ים המלח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן