Skip to content

מעצרו של מוטי מלכא הוארך ב-6 ימים

בית המשפט: חשדות חמורים ביותר מאינוס ועד עבירות שוחד. השופט: "הבסיס להארכת המעצר הראשונה היה תשתית ראייתית העולה מחומר החקירה, היום התרחבה והתחזקה התשתית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט: חשדות חמורים ביותר מאינוס ועד עבירות שוחד. השופט: "הבסיס להארכת המעצר הראשונה היה תשתית ראייתית העולה מחומר החקירה, היום התרחבה והתחזקה התשתית"

מאת אליק מאור

"הנאשם, מוטי מלכא, תועד בקלטת כשהוא מקיים יחסי מין עם אחת מעובדות העירייה", טענה המשטרה הבוקר, בבקשה להארכת מעצרו של ראש עיריית קריית מלאכי. בית המשפט האריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

מסתבך והולך. מלכא
מסתבך והולך. מלכא

ראש העירייה, מוטי מלכא, מסתבך. הבוקר הביאה המשטרה את מלכא לפני אברהם בנימין, שופט בית משפט השלום בתל אביב. נציג המשטרה, רפ"ק ערן מלכה, סיפר במהלך הדיון, כי מלכא נחקר עד כה בחשד לעבירות מין בארבע נשים, כששתיים מהן עובדות עירייה. נציג המשטרה גם התייחס לעדות עד המדינה, שנעצר גם הוא ונחתם עמו הסכם השבוע, ואמר כי רוב עדותו של העד עוסקת בנושא השוחד שמלכא חשוד בקבלתו. 

בהחלטתו כתב השופט: "הבסיס להארכת המעצר הראשונה היה תשתית ראייתית העולה מחומר החקירה, היום התרחבה והתחזקה התשתית", "הודעותיו של עד המדינה חיזקו את חומר הראיות, ככל שאני עורך איזון ראוי, לפני שתי פרשיות חקירה המעלות חשדות חמורים ביותר, מאינוס ועד עבירות שוחד".

קריית-מלאכי (צילום:מיכאל יעקובסון. ויקימדיה)
חקירה בעבירות מין ושוחד. בית העירייה בקריית-מלאכי (צילום:מיכאל יעקובסון. ויקימדיה)

עו"ד אבי חימי, סנגורו של מלכא, טען כי הדברים יתבררו והם "לא כצעקתה". חימי הוסיף, כי מלכא שיתף ומשתף פעולה עם חוקרי המשטרה.  הפרשה עצמה נחשפה לאחר שאחת העובדות הכפופות למלכא התלוננה נגדו במשטרה. האישה הייתה קרבן גם של שני אנשים נוספים ונאלצה להיענות לכל בקשותיהם.

  

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן