Skip to content

אייר פראנס תחנוך קו ישיר בין נתב"ג למארסיי

אייר פראנס תחנוך קו ישיר בין נתב"ג למארסיי. הטיסות יתחילו לפעול ב-5 בספטמבר השנה. בקו יפעל מטוס איירבס עם 178 מקומות. מחיר הכרטיס למקדימים להזמין - 370 דולר.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הטיסות לעיר השנייה בגודלה בצרפת, יתחילו לפעול ב-5 בספטמבר השנה עם מטוס איירבס עם 178 מקומות. בשלב הראשון יפעלו בו שלוש טיסות בשבוע, בימים ראשון, רביעי ושבת. מחיר הכרטיס למקדימים להזמין  –  370 דולר

מאת עמי אטינגר

קבוצת התעופה אייר פראנס KLM הודיעה היום כי תחנוך קו ישיר חדש מתל אביב לעיר מארסיי, שבריביירה הצרפתית. בקו החדש יפעל מטוס איירבוס 320 עם תפוסה של 178 מקומות. הקו ייפתח ב-5 בספטמבר השנה, ויופעלו בו, בשלב הראשון, שלוש טיסות בשבוע, בימים ראשון, רביעי ושבת. מחיר  הכרטיס למקדימים להזמין – 370 דולר.

לדברי החברה, פתיחת הקו למארסיי מהווה המשך להצלחת הקו הישיר של החברה מתל אביב לעיר ניס, אשר נחנך בחודש אפריל. הוספתו לרשימת היעדים הישירים מישראל משקפת את עיקרי התכנית האסטרטגית החדשה שפרסמה אייר פראנס לפני כמה חודשים, המבקשת להגדיל ולחזק את היצע נתיבי התעופה בתוך צרפת, במטרה להתרחב עוד במהלך השנה ביותר מ-50 קווי תעופה חדשים ליעדי נופש בצרפת ובאגן הים התיכון.

מקום שני בנתב"ג אחרי אל על

אייר פראנס ו-KLM שהן חברה אחת, הטיסו ברבעון הראשון של השנה 107,776 נוסעים נכנסים ויוצאים בנתב"ג, כשהן תופסות  בכך את המקום השני בפעילות אחרי אל על עם 3.23% מנפח הפעילות של הנמל. תוספת הטיסות לניס ועכשיו למארסיי, נעשית במסגרת הרצון של החברה לנגוס נתחים נוספים מהפעילות התעופתית של נתב"ג.

"אנו שמחים וגאים על השקת היעד הישיר השלישי של אייר פראנס לצרפת. חניכתו המהירה באה גם נוכח ההצלחה של הקו שהשקנו לניס לפני כחודש וחצי והביקוש הרב בו נתקלנו ליעדים נוספים מסוג זה. זוהי הזדמנות ייחודית להציע לקהל הישראלי קו תעופה ישיר למארסיי, העיר השנייה בגודלה בצרפת", מציינת ויויאן דל מאס, מנכ"ל אייר פראנס KLM ישראל.

מארסיי

העיר מארסיי, היא כאמור השנייה בגודלה בצרפת, אחרי עיר הבירה פריז. היא ממוקמת בדרום-מזרח צרפת, על חופי הים התיכון. מארסיי משמשת גם כעיר בירה לחבל פרובנאס, והנמל שלה הוא הנמל המסחרי הגדול ביותר במדינה ובאזור הים התיכון. בעיר חיים כ-80 אלף יהודים, מתוך כלל אוכלוסיית העיר, המונה 850,00 תושבים. מארסיי נודעת גם בזכות הקולינריה שלה: ממרק הדגים המפורסם, רוטב האיולי, לחם הפוגאס ועד למשקה הפסטיס. בין ילידי העיר המפורסמים: שחקני הכדורגל זינדין זידאן ואריק קנטונה, והבמאי ז'אן קלוד לוזו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן