Skip to content

מסיבת גן

האביב כבר כאן: זמן הפריחות והפרחים, זמן הרומנטיקה. השנה תוכלו למצוא פריטים פרחוניים במגוון רב ולכל כיס מאת: מורן גיינזברג ומירה-בל גזית עונת האביב מזוהה עם פריחה: כל שנה פורחים הפרחים וכל שנה מעצבי האופנה שואבים השראה מהטבע. בכל חנות ניתן היום למצוא פריט פרחוני אחד לפחות: חולצות, שמלות, נעליים, צמידים, חגורות, צעיפים וגם עגילים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האביב כבר כאן: זמן הפריחות והפרחים, זמן הרומנטיקה. השנה תוכלו למצוא פריטים פרחוניים במגוון רב ולכל כיס

מאת: מורן גיינזברג ומירה-בל גזית

עונת האביב מזוהה עם פריחה: כל שנה פורחים הפרחים וכל שנה מעצבי האופנה שואבים השראה מהטבע. בכל חנות ניתן היום למצוא פריט פרחוני אחד לפחות: חולצות, שמלות, נעליים, צמידים, חגורות, צעיפים וגם עגילים ושרשראות, בקיצור- השתלטות פרחונית. מעולם לא היה קל יותר לדבר אלינו בפרחים.

המובילים החזקים בתחום הפרחוני השנה הם פרחים צבעוניים בצבעים בולטים על רקע שחור, הדפסי פרחים צפופים ושילוב עם גווני הכתום והצהוב הבוהקים. כדי לעזור לכן להצטייד בהתאם, הבאנו כאן מגוון של פריטי לבוש מהעונה הריחנית ביותר שידענו בעשור האחרון. מוכנות? היכונו לפרוח!

שמלות פרחוניות. קיצי ומרענן

הנעליים הן חברותיה הטובות ביותר של אישה. הקיץ תוכלו למצוא אותן במגוון צבעים וצורות. הטרנד הבולט ביותר השנה הוא הפיפ-טואו (אלה עם החור שבקצה) במגוון סוגי עקבים.

נעלי גרדן, שומייקר. עם ג'ינס או שמלה - נעל עם נוכחות
דגם גרדן, שומייקר (Shoemaker). עם ג'ינס או שמלה - נעל עם נוכחות

הפרחים שיעטרו את עקבינו השנה יבואו בכל הגדלים: החל מפרח אחד גדול ובולט ועד הדפסי פרחים גדולים בינוניים וקטנים מאוד וצפופים. הגוונים החזקים השנה הם הצבעים הבולטים של כתום, צהוב, אדום, ירוק, ועל רקעים לבן או שחור.

Irregular Choice, רשת שופרא-בהונות. למי שרוצה לבלוט בכל אירוע
Irregular Choice, רשת שופרא-בהונות. למי שרוצה לבלוט בכל אירוע

היכונו היכונו, כי באביב ובקיץ הקרובים מנבאים החזאים שמלות אווריריות מבדים קלילים או משילוב של כמה סוגי בדים.

שמלות פרחוניות. קיצי ומרענן בשלל צבעים ודוגמאות.

שמלה פרחונית, קרן מועלם. צילום: שרון כהנא

השנה האביזרים הפרחוניים יהוו תוספת למראה האביבי-קיצי וניתן למצוא אותם בכל מקום ועל כל דבר. התיקים העונה הם גדולים, מעוטרים בהדפסים פרחוניים ובאופן דומה לנעליים – בצבעים עזים על רקע לבן או שחור. טרנד נוסף הוא תיקי קלאץ' קטנים דמויי ארנקים. 

אקססוריז פרחוניים מכל הסוגים, הצבעים והגדלים.
אקססוריז פרחוניים מכל הסוגים, הצבעים והגדלים

האביזר השימושי ביותר בקיץ הוא בגד הים וגם לכאן, כן ניחשתם נכון, פלשו הפרחים. בגדי ים ופראו מעצימים את מראה הקיץ הצבעוני והכיפי בחוף הים ובנוסף גם תורמים להנאה מפעילויות קיציות.

מקסי-שורט פראו, בנטון. צילום: G. Rustichelli/FABRICA
מקסי-שורט פראו, בנטון. צילום: G. Rustichelli/FABRICA
צילומי פריטים: Accessorize
צילומי פריטים: Accessorize

בשבוע הבא תלבשו לבן, אבל אין ספק שהטרנד הפרחוני ילווה אותנו עוד זמן רב.

* * *

קרדיט לצילומים: העין השלישית – איתן טל; הגרה – שי יחזקאל; אליאן סטולרו – איתן טל; הוניגמן – אודי דגן; TAGWOMAN – טל טרי; בוטיק אמה – טל טרי; חגית טסה – שי נייבורג; קרן מועלם – שרון כהנא; Irregular Choice – מירה-בל גזית; Shoemaker – מירה-בל גזית; קווליני לזוהרה – מרקו מארזה; בלוסום, מדאו – יח"ץ; הוויאנס – דיוויד קרופט; מליסה – אסף רייז; בארוניקא – יח"ץ; בנטון – G. Rustichelli/FABRICA; אקססורייז – Accessorize.

* * *
אהבתם/ן? עקבו אחרינו בטוויטר, הצטרפו אלינו בפייסבוק

mega-ofna עדכוני אופנה בטוויטרfacebook-fanpage-megafon-fashion

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן