Skip to content

הותר לפרסום: הוארך מעצרם של 3 אזרחים זרים בחשד לאונס נערה בת 15

השלושה, אזרחים אריתראים המתגוררים באזור התחנה המרכזית, חשודים בכך שאנסו, שדדו וגנבו מהנערה ומבן זוגה תכשיטים וכסף. נמסר מהמשטרה כי יש להם כול הראיות להגשת כתב אישום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השלושה, אזרחים אריתראים המתגוררים באזור התחנה המרכזית, חשודים בכך שאנסו, שדדו וגנבו מהנערה ומבן זוגה תכשיטים וכסף. נמסר מהמשטרה כי יש להם כול הראיות להגשת כתב אישום

מאת אליק מאור

זירת האונס (צילום: דובר המשטרה)
זירת האונס ברחוב שיבת ציון (צילום: דובר המשטרה)

משטרת ישראל הסירה הבוקר את צו איסור הפרסום על פרשיית אונס ושוד שאירעו ביום בעצמאות  בדרום תל אביב. על פי החשד, שני אזרחים אריתראים אנסו את הנערה בת ה-15, בעוד השלישי תוקף ואוחז את בן זוגה, גם הוא קטין בן 15, ומונע ממנו לסייע לה. מעצרם הוארך היום עד יום ראשון ונגד השלושה יוגש כתב אישום בימים הקרובים.

על פי החשד, שדדו השלושה מבני הזוג גם כסף, מכשירי טלפון ותכשיטים. במשטרת מרחב יפתח הוקם צוות חקירה מיוחד, בראשות נצ"מ דוד גז. בשל גילם של המותקפים ורגישות החקירה, הוחלט על הטלת צו איסור פרסום על החקירה.

לפני כשבוע, לאחר מעקב סמוי, נעצרו שלושה אזרחים אריתראים, אחד בן 24 ושניים בני 18, המתגוררים באזור התחנה המרכזית. מפרטי החקירה עולה, כי בני הזוג בילו במועדון באזור התחנה המרכזית וסמוך לארבע וחצי לפנות בוקר, כשיצאו מהמועדון והלכו ברחוב שיבת ציון, התנפלו עליהם החשודים ואנסו את הנערה. המשטרה טוענת שיש בידיה ראיות חזקות הקושרות את השלושה לאירוע. אחד מהם הודה במעשה ואף שיחזר את המעשה לעיני מצלמות.

על הפעולות המורכבות של המשטרה, סיפר היום נצ"מ גז, כי נחקרו עשרות נתינים זרים ואחרים בפרשה זו ולדבריו: "יש לנו את כל הראיות בשביל הפקליטות על מנת להגיש כתב אישום".

לפני יומיים נעצרו גם ארבעה אזרחים זרים בחשד שאנסו נערה בת 19 בחניון בדרום העיר. בקרב תושבי השכונות בדרום תל אביב שוררת תסיסה רבה והתושבים דורשים לגרש את הזרים מהדרום. פעילים חברתיים טוענים, כי ח"כ מיכאל בן ארי ויד ימינו, ברוך מרזל, פועלים להלהיט את הרוחות ומתכונים לערוך בנושא הפגנות קשות ביום רביעי הבא בתל אביב, בבאר שבע, באשדוד ובאילת. עוד נודע, כי משטרת ישראל נערכת בהתאם.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן