Skip to content

הראי העקום של לאטיטיה פולו

בין כל הצלחות וכדי הקרמיקה, הקופסאות, המאפרות והפסלונים, בין כל המוצרים האלגנטים והמסורתים בתצוגת הקרמיקה השנתית במרסי, עומדים לה פסליה של לאטיטיה פולו כתב וצילם: עמית מנדלזון (מרסי, צרפת) לאטיטיה פולו היא פסלת בקרמיקה, היא מציגה את חיי היום יום שלנו, בראי העקום שלה. היא איננה טורחת להלביש את דמויותיה, לצבוע אותן, או ליפות אותן. כאן בדיוק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בין כל הצלחות וכדי הקרמיקה, הקופסאות, המאפרות והפסלונים, בין כל המוצרים האלגנטים והמסורתים בתצוגת הקרמיקה השנתית במרסי, עומדים לה פסליה של לאטיטיה פולו

כתב וצילם: עמית מנדלזון (מרסי, צרפת)

זרים על הספסל - צילום: עמית מנדלזון

לאטיטיה פולו היא פסלת בקרמיקה, היא מציגה את חיי היום יום שלנו, בראי העקום שלה. היא איננה טורחת להלביש את דמויותיה, לצבוע אותן, או ליפות אותן.

מה יש שם למעלה - צילום: עמית מנדלזון

כאן בדיוק החן של עבודותיה, מעין קריקטורות מקרמיקה, שמתארות סצינות בחיי היום יום שכל כך מוכרות לנו. קריאת ספר על הרצפה, זוג מבוגר לעומת זוג צעיר על ספסל בגן ותנוחות הישיבה שלהם. קהל שמביט מעלה ורק אלוהים יודע על מה, או סתם אדם שנרדם על ספרו.

מרוחה על כסא נוח - צילום עמית מנדלזון

הגברת פולו (Laetitia Follot) אישה צנומה בשנות החמישים שלה כבר הציגה את פסליה במספר תערוכות באזור ובנוסף היא גם מוכרת כרטיסי ברכה מקרמיקה. אחרי הכל גם כאן בצרפת קשה לחיות מאמנות.

כל התמונות:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן