Skip to content

מארק צוקרברג הוסיף אירוע חיים לטיימליין שלו: חתונה

עד לכתיבת שורות אלה כבר לייקקו את תמונת החתונה של הצוקרברגים 633,759 בני אדם ונרשמו 583 תגובות מכל העולם, בכל מיני שפות, כולל הרבה מאוד "מזל טובים". מאת שרית פרקול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עד לכתיבת שורות אלה כבר לייקקו את תמונת החתונה של הצוקרברגים 633,759 בני אדם ונרשמו 583 תגובות מכל העולם, בכל מיני שפות, כולל הרבה מאוד "מזל טובים"

מאת שרית פרקול

"מארק צוקרברג הוסיף אירוע חיים ב-19 במאי 2012 על הטיימליין שלו: נישא לפריסילה צ'אן", נכתב על הקיר של האיש שהמציא את הקיר, המייסד והמנכ"ל של פייסבוק. תמונת הקאבר של הדף היא עדיין הכלב הלבן שלו, ביסט, אבל מתחת מתנוססת גם תמונתו עם בחירת לבו. שני בני הזוג הטריים החליפו את הסטטוס ל"נשואים" גם בפייסבוק.

מארק צוקרברג ופרסילה צ'אן
מארק צוקרברג ופרסילה צ'אן על הקיר של האיש שהמציא את הקיר

לפי דיווח של סוכנות אסושיאייטד פרס, החתונה התקיימה בשבת בחצר ביתו של צוקרברג בפאלו אלטו, קליפורניה, בנוכחות פחות מ-100 אורחים, שרובם חשבו שהם בכלל מגיעים לחגיגת סיום בית הספר לרפואה של צ'אן. הטקס נערך לאחר שפייסבוק גייסה 16 מיליארד דולר, בהנפקה הגדולה ביותר של חברת טכנולוגיה.

מארק ופריסילה הכירו באוניברסיטת הארוורד, שם נוסדה הרשת החברתית בשנת 2004, והם זוג כבר תשע שנים. נמסר כי צוקרברג עיצב טבעת "עם אבן אודם מאוד פשוטה".

עד לכתיבת שורות אלה כבר לייקקו את התמונה 633,759 בני אדם ונרשמו 583 תגובות מכל העולם, בכל מיני שפות, כולל הרבה מאוד "מזל טובים".

מארי סמית' כתבה: "איחולים!!! פריסילה, את נראית מהממת. וואו, איזה שבוע מסעיר לשניכם!! מארק חגג ביום שני יומולדת 28, ההנפקה של פייסבוק יצאה לדרך ביום שישי, ואתם התחתנתם ביום שבת?! פשששש… לא ייאמן!" וזכתה ל-100 לייקים עד כה.

תגובה נוספת שזכתה להרבה מאוד לייקים היתה זו של לוקרישה מאדן פרואיט: "איחוליי לשניכם. העולם הוא תמיד מקום טוב יותר כשאתה חולק את המסע עם מישהו אהוב 🙂 "

פריסילה, בת 27, כפי שהיא כותבת על עצמה בדף הפייסבוק שלה, "אוהבת לבשל ודברים רכים". היא מעידה על עצמה שהיא "יצור פשוט".

מה כבר אפשר לאחל לזוג שלכאורה יש לו הכל?

נוסיף גם אנחנו – מזל טוב לזוג הצעיר, הרבה אושר בדרככם המשותפת. מחכים לראות מה יהיו הפיתוחים הבאים שישפיעו על חיינו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן