Skip to content

אש אולימפית שהודלקה באתונה הועברה ללונדון באמצעות מטוס בריטיש איירווייס

אש אולימפית שהודלקה באתונה, הועברה ללונדון באמצעות מטוס בריטיש איירווייס. האש נשמרה בעת הטיסה במתקן מיוחד. המטוס נצבע בגוני צהוב, המסמלים את האש האולימפית. במטוס היו: הנסיכה אן, ראש עיריית לונדון בוריס ג'ונסון והכדורגל דיוויד בקהאם.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שמרו על הגחלת: האש נשמרה בטיסה במתקן מיוחד * המטוס נצבע בגוני צהוב, המסמלים את האש האולימפית, באמצעות 250 ליטר צבע. * במטוס היו: הנסיכה אן, ראש עיריית לונדון, בוריס ג'ונסון, והכדורגל דיוויד בקהאם

מאת עמי אטינגר

מאות אנשים חזו בנחיתתו של

מטוס בריטיש איירווייס "הגחלילית" (The Firefly) נחת בסוף השבוע בלונדון, לעיני מאות אנשים, נושא את עמו את האש האולמפית. האש הודלקה באתונה והוטסה ללונדון לקראת מירוץ הלפיד, הפותח רשמית את המשחקים האולימפיים 2012, שיתקיימו הפעם בבירה הבריטית.

 דיוויד בקהאם מדליק את הלפיד וברקע המטוס המיוחד שהטיס את האש מאתונה ללונדון. צילום Getty
דיוויד בקהאם מדליק את הלפיד וברקע המטוס המיוחד שהטיס את האש מאתונה ללונדון. צילום Getty

חברת התעופה בריטיש איירווייס, המובילה הרשמית של האולימפיאדה "לונדון 2012", עיצבה עבור אירוע זה מטוס A-319 מיוחד, אשר נצבע בגוני צהוב, המסמלים את האש האולימפית, באמצעות לא פחות מ-250 ליטר צבע.

על מנת שהאש לא תיכבה במשך ארבע שעות הטיסה, עמל צוות בריטיש איירווייס על התקנה של ציוד מיוחד, וכן העמידה לצורך כך איש צוות מיומן ששמר על הגחלת עד שנחתה בשלום בלונדון.

המטוס החגיגי אירח את המשלחת המיוחדת, שכללה את הנסיכה אן, יו"ר הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים בלונדון, סבסטיאן קו, ראש עיריית לונדון בוריס ג'ונסון, והכדורגלן דייויד בקהאם.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן