Skip to content

ועכשיו – הרב שטיינמן נגד כל העולם: "כולם רוצחים, גנבים, אנשים בלי שכל"

תורת הרב שטיינמן על רגל אחת: "היום אומרים שיש שמונה מיליארד אנשים בעולם ומה הם כולם? רוצחים, גנבים, אנשים בלי שכל. וכי הקדוש ברוך הוא ברא את העולם בשביל הרוצחים האלה, בשביל הרשעים אלה? העולם נברא רק בשביל אנשים צדיקים, לומדי תורה... זה התכלית של הבריאה". עוד אמר ש"אומות העולם אין להם שום מידה טובה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תורת הרב שטיינמן על רגל אחת: "היום אומרים שיש שמונה מיליארד אנשים בעולם ומה הם כולם? רוצחים, גנבים, אנשים בלי שכל. וכי הקדוש ברוך הוא ברא את העולם בשביל הרוצחים האלה, בשביל הרשעים אלה? העולם נברא רק בשביל אנשים צדיקים, לומדי תורה… זה התכלית של הבריאה". עוד אמר ש"אומות העולם אין להם שום מידה טובה"

 מאת צבי זינגר

אחרי שהאשים את הציונים כי "ניסו להתגרות בהיטלר" ואחרי שאמר כי הניסיון לגייס בני ישיבות "חמור יותר מהאיום האיראני" – המנהיג החדש של דגל התורה, הרב אהרון לייב שטיינמן, ממשיך להשתלח ואומר, כי שמונה מיליארד הלא יהודים החיים בעולם הם "רוצחים, גנבים ואנשים בלי שכל".

אהרון לייב שטיינמן - נגד כל העולם (צילום: ויקיפדיה)
אהרון לייב שטיינמן - נגד כל העולם (צילום: ויקיפדיה)

שטיינמן אמר את הדברים בכנס שנערך בבית שמש ביום רביעי, לקראת חג מתן תורה חג השבועות. לדברי שטיינמן, "היום אומרים שיש שמונה מיליארד אנשים בעולם ומה הם כולם? רוצחים, גנבים, אנשים בלי שכל. וכי הקדוש ברוך הוא ברא את העולם בשביל הרוצחים האלה, בשביל הרשעים אלה"? שאל שטיינמן. לדבריו, העולם נברא "רק בשביל אנשים צדיקים, לומדי תורה… זה התכלית של הבריאה". עוד אמר ש"אומות העולם אין להם שום מידה טובה".

שטיינמן גם ניצל את הנאום כדי להפחית בחשיבות לימוד מקצועות כלליים, הנכללים בתוכנית הליבה. לדבריו, "החיים של בן אדם הם לא כאן בעולם. רק בן אדם צריך לחיות נצח… מללמוד חשבון ומללמוד גיאוגרפיה, מזה לא חיים נצח. רק ממה חיים נצח? מתורה ומחסד". שטיינמן, מתברר, מיישם בפועל את הזלזול בחשבון ובגיאוגרפיה. אוכלוסיית העולם מוערכת כיום על ידי קרן האוכלוסין של האו"ם לא ב-8 מיליארד אלא ב-7 מיליארד.

שטיינמן השמיע באחרונה שורה של התבטאויות קיצוניות. בראיון לביטאונו של מאיר פרוש "המבשר" לפני כחודש אמר, שלפני השואה הציונים ניסו להתגרות בהיטלר וייתכן שאם לא היו עושים זאת הוא היה פחות אכזרי. כן אמר, שהניסיון לגייס את בני הישיבות חמור יותר מהאיום האיראני. בינואר אמר, ש"החינוך החילוני אין בו כלום. הוא עולם שקר".

מנכ"ל חדו"ש, הרב עו"ד אורי רגב, אמר בתגובה ש"מדהים ומקומם לשמוע את ההתבטאות מלאת השנאה נגד כמעט כל המין האנושי. זאת, כאשר רק לפני מספר שבועות האשים את הציונות בהתגרות בהיטלר שתרמה לשואה. נראה שבמקרה של הרב שטיינמן ראוי לומר 'טול קורה מבין עיניך'. לדברי רגב, "שוב חושף הרב שטיינמן את העובדה שאגדת המתינות שלו היתה במקרה הטוב מופרכת ובמקרה הרע מעשה הונאה."

רגב תוהה, "מתי יתעוררו  נתניהו והמפלגות הציוניות האזרחיות להבין עד כמה מסוכנת לישראל קואליציה בה מכהן כיו"ר ועדת הכספים אדם הכפוף להנהגתו הרוחנית של מי שמטיף לשנאת לא-יהודים. לישראל דרושה קואליציה אזרחית", אומר רגב. "הצטרפות קדימה לממשלה היתה צעד ראשון בכיוון הנכון, הצעד הבא צריך להיות היפרדות ממפלגות שאינן שותפות לערכי היסוד של הדמקרטיה וכיבוד הזולת. רק כך תתאפשר המהפכה האזרחית הדרושה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן