Skip to content

כתב אישום ברצח הוגש נגד 3 מתושבי נהריה; אדם נדקר למוות בחדרה

מפכ"ל המשטרה בכנס עורכי הדין באילת: אני מתחייב להוריד את עקומת הפשיעה בארץ. רופאי בית חולים נהריה הפגינו היום במחאה על כך שאתמול הותקפה רופאה במחלקת יולדות בבית החולים. הלילה גם נדקר למוות גבר בן 30 בחדרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפכ"ל המשטרה בכנס עורכי הדין באילת: אני מתחייב להוריד את רמת הפשיעה בארץ. רופאי בית חולים נהריה הפגינו היום במחאה על  כך שאתמול הותקפה רופאה במחלקת יולדות בבית החולים. הלילה גם נדקר למוות גבר בן 30 בחדרה 

מאת אליק מאור

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, התייחס היום להמשך מקרי האלימות בכנס לשכת עורכי הדין, שנערך היום באילת. "אירועי האלימות האחרונים מדגישים את חובתנו להמשיך ביעדים," אמר דנינו, "אנחנו נוריד את רמת הפשיעה, יחד, בעבודה משותפת, למען הביטחון האישי של תושבי המדינה".  דנינו הוסיף: "נגיש כתבי אישום בעבירות המשפיעות על ביטחונו האישי של האזרח, בעבירות האלימות, בפשיעה החמורה, המאורגנת, הכלכלית, בשחיתות הציבורית, היום ניתן לומר שיש לנו עלייה בכתבי אישום, בעיקר בעבירות שהגדרנו כעבירות משפיעות וכפועל יוצא  – גם בקשות למעצרים עד תום ההליכים".

עוד אמר המפכ"ל, כי "אירועי האלימות החמורים האחרונים, שהציבו את סוגיית האלימות על סדר היום הציבורי, מדגישים את חובתנו להמשיך ביעדים אותם הצבנו בתחילת הדרך, וביתר שאת".

לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוגש הבוקר (יום שני) כתב אישום נגד שלושה תושבי נהריה, הנאשמים כי רצחו בתחילת אפריל  השנה את אופיר לאזר (27), תושב מושב נתיב השיירה הסמוך לנהריה.

על פי כתב האישום, ישבו שלושת החשודים, אלי קארוט (22), דביר בן חיים (23) ושי שליו (28), בסלון

המפכ"ל בכנס השנתי של עורכי הדין באילת (צילום: דובר המשטרה)
"יש לנו עלייה בכתבי אישום". המפכ"ל בכנס השנתי של עורכי הדין באילת (צילום: דובר המשטרה)

בית ברחוב רמב"ם בעיר, כשעליהם אקדחים, והמתינו ללאזר שיופיע. כשהבחינו שהוא מגיע עם אדם נוסף, יצאו מהדירה בה שהו וירו בו מספר רב של יריות (לפחות 30). ממטח ירי זה, ששה קליעים פגעו בבטנו, בעינו וברקותיו וגרמו למותו.

שני חשודים, בן חיים ושליו, נמלטו להרצליה ואילת ושם נלכדו ואילו קארוט, בנו של לוחם צד"ל, נותר בנהריה ודאג לטשטש ולמחוק ראיות מהדירה ובכלל. הרקע לרצח, על פי כתב האישום, נבע מסכסוך כספי בין הנרצח לנאשמים. התביעה ביקשה מבית המשפט לעצור אותם עד תום הליכים.

היום הפגינו רופאי בית החולים נהרייה והגליל המערבי בשעות הצהריים ושבתו לשעה קלה על  כך שאתמול הותקפה רופאה במחלקת יולדות בבית החולים על ידי  בני משפחת יולדת במקום.

הלילה גם נדקר למוות גבר בן 30 ברחוב הגפן בחדרה. על פי החשד, הוא התקוטט עם גבר נוסף בן 45, השוהה עמו במוסד לגמילה מסמים. החשוד בדקירה נעצר ולדברי המשטרה קשר את עצמו לאירוע.  


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן