Skip to content

אל על השיקה מחלקת תיירים פלוס במטוס בואינג 747-400

אל על השיקה מחלקת תיירים פלוס במטוס בואינג 747-400. ברמה פחותה ממחלקת עסקים, אך ברמה גבוהה ממחלקת תיירים רגילה * מחיר השדרוג ממחלקת תיירים: 80 דולר לקטע טיסה לאירופה ו-150 דולר לקטע טיסה ליעדים הרחוקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המחלקה החדשה במטוס אל על היא ברמה פחותה מזו של מחלקת עסקים, אך ברמה גבוהה ממחלקת תיירים רגילה * מחיר השדרוג ממחלקת תיירים: 80 דולר לקטע טיסה לאירופה ו-150 דולר לקטע טיסה ליעדים הרחוקים

מאת עמי אטינגר

היום, שלישי, הושקה בחברת התעופה אל על מחלקת תיירות פלוס במטוס בואינג 747-400, שהותקנה בו בחרטום התחתון של המטוס. ההשקה כללה את כל השירותים שיינתנו במחלקה והשתתפו בה אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות באל על וענת ינאי, ראש אגף שיווק.

מחלקת תיירים פלוס של אל על. תוספת נוחות. צילום סיון פרג'
מחלקת תיירים פלוס של אל על. תוספת נוחות. צילום סיון פרג'

בכך מצטרפת אל על ל-29 חברות תעופה בעולם המציעות מחלקת תיירים פלוס משופרת, ברמה פחותה ממחלקת עסקים, אך ברמה גבוהה ממחלקת תיירים רגילה. המחלקה המשופרת תמוקם באל על בשורות הראשונות של מחלקת התיירים – בסך הכל 34-40 מושבים בכל מטוס, בהתאם לסוג המטוס. מחיר השידרוג ממחלקת תיירים רגילה לתיירים פלוס הוא 80 דולר לקטע טיסה לאירופה ו-150 דולר לקטע טיסה ליעדים הרחוקים. המחיר בנקודות לקטע טיסה קצר – 160 נקודות ולקטע ארוך 300 נקודות.

המכירות למחלקת תיירים פלוס באל על מתחילות ממחר (יום ד' 23 מאי 2012), אך תחילת השירות יהיה ב-1 ביולי השנה. בשלב הראשון תשווק המחלקה החדשה במטוסי בואינג 747-400, המשרתים בעיקר את הקווים לניו יורק, לונדון ופריס. בשלב השני יותקנו מחלקות אלה במטוסי בואינג 767 ו-777, בקידמת מחלקת התיירים הרגילה.

כולם זכאים 

כל הרוכשים כרטיסי טיסה במחלקת תיירים, ללא הבחנה באיזה קלאס רכשו את כרטיסיהם, זכאים לשדרג את כרטיסיהם ולעבור למחלקת תיירים פלוס. עם זאת, רוכשי מחלקת תיירים בקלאס Y, S, M זכאים להושבה חינם בעת ההזמנה; חברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב זכאים להושבה חינם במחלקת תיירים פלוס בעת ההזמנה. חברי מועדון טופ פלטינה גם זכאים לנלווה אחד חינם במחלקה בעת ההזמנה.

במחלקה, הממוקמת, כאמור, בקדמת מחלקת תיירים, בין 34-40 מושבים בין 5-6 שורות בהתאם לסוג המטוס, מופרדת בווילון מחלקת התיירים. המושבים ארגונומיים ונוחים ומעניקים לנוסע תחושת מרחב גדולה, בגלל מרווח גדול יותר בין המושבים (מ-32" ל-36") והטיית גב המושב גדולה ב-33%, לעומת הקיים במחלקת תיירים. כמו כן יקבלו כל נוסעי המחלקה הדום רגליים ייחודי וכרית ושמיכה של מחלקת עסקים.

הצ'ק-אין למחלקה ייעשה בדלפקי אקספרס יעודיים.

"מענה איכותי ויוקרתי"

מחלקת תיירים פלוס של אל על. מאחורי הווילון. צילום סיון פרג'
מחלקת תיירים פלוס של אל על. מאחורי הווילון. צילום סיון פרג'

"העולם הכלכלי בעולם מורכב ומסובך, על רקע זה החלטנו לטפל במוצרים שלנו, כדי שהלקוחות שלנו יהנו מהם. אנו מבינים את צורכי הלקוחות ופועלים כל הזמן כדי לספק מענה הולם וחוויית לקוח גבוהה. כתוצאה מדרישת הלקוחות וממחקרים שביצענו בנושא אנו מציעים עתה מחלקת שירות חדשה המעשירה את מגוון מוצרי החברה ומספקת מענה איכותי ויוקרתי לקהל יעד רחב יותר", ציין אליעזר שקדי מנכ"ל אל על, "קבענו לעצמנו רף גבוה מאוד של מצוינות שירותית על מנת להתמודד בזירה התחרותית ולשמור על מעמדנו כבחירה הראשונה והמועדפת של הנוסעים, המגיעים ויוצאים מישראל".

"אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח באל על. מחלקת השירות החדשה מהווה בשורה של התחדשות וחדשנות לקהל לקוחותינו, נותנת מענה לקהלי נוסעים נוספים ומרחיבה את מגוון האפשרויות לחווית טיסה מועשרת ויוקרתית גם ללקוחות מחלקת התיירים", הוסיף דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על.

"אל על פועלת כל העת במטרה להמשיך ולהציע ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר המותאם לקשת רחבה של קהלים. מחלקת השירות החדשה מאפשרת גם לנוסעי מחלקת התיירים להנות משידרוג משמעותי בחווית הטיסה וברמת השירות", ציינה יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות באל על.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן