Skip to content

אייר ברלין מגדילה לשש את טיסותיה השבועיות מברלין לתל אביב

חב' אייר ברלין מגדילה ל-6 את טיסותיה השבועיות מברלין לתל אביב. עד כה היא ביצעה 3 טיסות. פול גרגוריץ, מנהל השיווק של אייר ברלין: "ישראל הינה שוק חשוב מבחינה אסטרטגית עבור חברתנו והכפלת מספר הטיסות השבועיות תתרום להקטנת המרחק בין גרמניה לישראל".
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עד כה היא ביצעה שלוש טיסות. פול גרגוריץ, מנהל השיווק של אייר ברלין: "ישראל הינה שוק חשוב מבחינה אסטרטגית עבור חברתנו והכפלת מספר הטיסות השבועיות תתרום להקטנת המרחק בין גרמניה לישראל"

מאת עמי אטינגר

חברת התעופה אייר ברלין מכפילה את מספר הטיסות הישירות לישראל. מעתה תפעיל שש טיסות שבועיות מברלין לתל אביב, לעומת שלוש טיסות ישירות שבועיות שהיו עד כה.

פול גרגוריץ, מנהל השיווק של אייר ברלין מציין, כי "ישראל הינה שוק חשוב מבחינה אסטרטגית עבור חברת אייר ברלין. הכפלת מספר הטיסות השבועיות תתרום להקטנת המרחק בין גרמניה לישראל".

אייר ברלין מציעה ללקוחות הישראלים אפשרויות טיסות חיבור מברלין, דיסלדורף ווינה. לקראת הקיץ היא מתכננת תוספת של שתי טיסות ישירות שבועיות מדיסלדורף ומינכן ושלוש טיסות ישירות מווינה.

 

2,800 מושבים בשבוע

אייר ברלין החלה את פעילותה לישראל בקיץ 2009 , וכיום מפעילה 15 טיסות לשבוע מנתב"ג לברלין, מינכן, וינה, דיסלדורף , קלן ובון, כאשר בסך הכל היא מציעה ליעדים אלו 2,800 מושבים בשבוע. עוד נמסר מהחברה, כי 50% – 70% מהנוסעים הם תיירים והשאר ישראלים – תלוי בעונות השנה.

כל טיסות החברה הן טיסות סדירות עם שירות מלא, והן מוגדרות לטיסות Low Fare, להבדיל מטיסות Low Cost, שבהם חייבים לשלם עבור כל השרותים מעבר למחיר הטיסה הבסיסי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן