Skip to content

המלצות יין לחג השבועות

המשפחה מגיעה לארוחת חג? חשוב לכם להתאים את איכות הגבינות והפשטידות למיטב היינות המשכרים? מה בין לבן קל לכבד? להלן מדריך קצרצר ליינות המומלצים לחג השבועות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשפחה מגיעה לארוחת חג? חשוב לכם להתאים את איכות הגבינות והפשטידות למיטב היינות המשכרים? מה בין לבן קל לכבד? להלן מדריך קצרצר ליינות המומלצים לחג השבועות

מאת שי שגב

לכתבה כל מה שרציתם לדעת על יינות לבנים, ולא העזתם לשתות… 

עם בואם של הימים החמים והלחים, מגיעה עתה גם עונת היינות הלבנים והסמוקים, המשתלבים באופן נהדר עם גבינות ומאכלי שבועות.

קלילים ועדינים

טפרברג 1870, טרה, סוביניון בלאן 2011– היין בצבע צהבהב בהיר עם ברק יפהפה. בשומת של פירות כמו אננס, פסיפלורה ולימונית. הפה רענן, נעים, בעל חומציות טובה וסיומת נעימה. להגיש בטמפרטורת מקרר, ומתאים נהדר לדגים צלויים או אפויים בתנור וגבינות צאן. 50 שקל

דלתון, פומה בלאן 2011 – ממסך של מספר ענבי סוביניון בלאן מכרמים שונים, מעניק לנו יין מדויק ואלגנטי, מלא בשומת ופריכות. כנראה שהבציר המוצלח ביותר לזן זה ביקב. היין מתאים לדגים, עוף צלוי וגבינות כבשים ועזים. 49 שקל – שווה את ההשקעה.

ברקן, רזרב, סוביניון בלאן 2011 – בשומת נהדרת של נקטרינות, פסיפלורה ותפוח, כשברקע מככבים רמזים למינראלים. הפה חמצמץ ונעים, כך שיתאים לקיש בצל, פטריות ושאר גבינות חצי קשות. 40 שקל.

טפרברג
טפרברג
דלתון
דלתון
ברקן
ברקן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.
כבדים ומלאים

ברבדו, שרדונה 2011 – אחד מן השרדונה המוצלחים בישראל. היין מתיישן בחביות עץ, כך שניחן בבשומת של ווניל, טבק וקרמל עדין. הפה מאוד סמיך וחמאתי, ובהחלט מתאים למנה המרכזית של ערב החג. 92 שקל.

הרי גליל, אביבים 2008 – 75% זו ויונייה, כשהשאר שרדונה, מעניקים יין זהוב עם אחוז כוהל גבוה – 15%. בשל השימוש בחבית, עונג פירות מול עץ קלוי, ווניל, קרמל ואף דבש. 70 שקל.

פסגות, שרדונה 2011 – בשומת מרעננת ועשירה של אגס, תפוח ירוק, פסיפלורה ואננס. היין נעים ובעל סיומת ארוכה, כך שמתאים במיוחד לדגים מעושנים, פסטה, קישים ושאר גבינות. 70 שקל.

הרי גליל
הרי גליל
פסגות
פסגות
ברבדו
ברבדו
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן