Skip to content

יריד עבודות יד

יום ראשון אחרה"צ, אחרי נסיון כושל לבלות על חוף הים ב-Point Rouge, בצידה השני של העיר מצאתי את עצמי חוזר רטוב לצד שטוף השמש של מרסי, כדי לראות את יריד עבודות היד.  מאת: עמית מנדלזון (מרסי, צרפת) מרסי היא עיר גדולה עם מזג אויר מפתיע, אבל יש גם גבול למפתיע. יצאנו מהנמל הישן' במרכז העיר' […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יום ראשון אחרה"צ, אחרי נסיון כושל לבלות על חוף הים ב-Point Rouge, בצידה השני של העיר מצאתי את עצמי חוזר רטוב לצד שטוף השמש של מרסי, כדי לראות את יריד עבודות היד. 

מאת: עמית מנדלזון (מרסי, צרפת)

חוטי עור - צילום: עמית מנדלזון

מרסי היא עיר גדולה עם מזג אויר מפתיע, אבל יש גם גבול למפתיע. יצאנו מהנמל הישן' במרכז העיר' כדי לתפוס מפלט מפני החום על חוף הים בקצה השני של העיר, רק כדי לגלות שהחלק הזה של העיר לא ממש חם וגשם שוטף תפס אותנו. פיקניק מהיר' ותפסנו את הספינה חזרה למרכז.

כובע של קש - בלי חולצה ממש - צילום: עמית מנדלזון

עלינו ל-Cours Julien השכונה הפעילה ביותר בעיר, השמחה ביותר וגם המלוכלכת ביותר, אם כי יש הטוענים שהתחרות קשה. כי לגלות את יריד עבודות היד.

צלחות קרמיקה - צילום: עמית מנדלזון

היריד שנערך כל שנה במקום הומה אדם ולא רק מקומיים, מציגים בו. עבודות בסגנון אפריקני כמו גם ספרדיות בתוספת אומנות ואמנים מקומיים. הרבה מאוד תכשיטים, קרמיקה תיקים תיקים ועוד תיקים. אביזרים לחדרי ילדים, ציורים, פסלונים, בובות, וכל מה שאפשר לעשות בזוג ידיים וקצת חומר.

פסלוני קרטון - צילום: עמית מנדלזון

היריד מזדגזג לו בין בתי הקפה והמסעדות של המקום, מהמקומות הנעימים ביותר לבלות בהם ערב, או צהריים. השמש שלא אותרה בקצה השני של העיר יוקדת במקום ביתר שאת, אבל תמיד אפשר להתיישב בבית קפה על כוס בירה או פסטיס ולהמשיך.

כל התמונות:

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן