Skip to content

נעצר מנהל ההשקעות בסביון החשוד בעוקץ לקוחותיו בעשרות מיליוני שקלים

החשוד התייצב הבוקר מרצונו במשטרת תל אביב והסגיר את עצמו. יובא היום להארכת מעצר. "יש כאן טרגדיות נוראיות", אמר אחד המשקיעים, "הרבה אנשים השקיעו כאן את כל הונם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החשוד התייצב הבוקר מרצונו במשטרת תל אביב והסגיר את עצמו. יובא היום להארכת מעצר. "יש כאן טרגדיות נוראיות", אמר אחד המשקיעים, "הרבה אנשים השקיעו כאן את כל הונם"

מאת אליק מאור 

מנהל בית השקעות במרכז, החשוד כי הונה במיליוני שקלים את לקוחותיו, נעצר על ידי משטרת ישראל לאחר שהתייצב הבוקר בפני חוקרי מפלג ההונאה במשטרת תל אביב והסגיר את עצמו. מאז אתמול (שלישי), הגיעו למשטרה עשרות משקיעים שונים שהתלוננו כי נפלו קרבן בידי מנהל בית ההשקעות.

לדברי המשקיעים, כשהגיעו  לביתו בסביון, גילו כי הבית נטוש ובפתחו עמדה משאית הובלה. הנזק שנגרם להם מוערך בעשרות מיליוני שקלים. בין הלקוחות חברים אישיים של החשוד, רואי חשבון, עורכי דין ובכירים אחרים.

אתמול התכנסו הלקוחות לפגישת יעוץ משפטי ובעקבותיה הוגשה התלונה במשטרה. עם מעצרו, חוקרי המשטרה גבו ממנו עדות ראשונית והיום הוא יובא בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

"יש כאן טרגדיות נוראיות", אמר אחד מהמשקיעים, "הרבה אנשים השקיעו כאן את כל הונם". הזעם הופנה ביום שני דווקא אל חברת ההובלות שהוזמנה להוביל את תכולת הבית סביון. רק בחסות המשטרה, נחלצו המובילים מהמקום. זעם המשקיעים גם הופנה לעבר המשטרה. לטענתם, הם התלוננו כבר בסוף השבוע שעבר וביקשו לעצור את הבעלים. לדבריהם, לו הוא היה נעצר כבר אז, יתכן שהיו מצליחים להשיב לעצמם חלק מהכספים.

במהלך 24 השעות שחלפו חיפשה אחריו המשטרה, ללא הועיל. ההערכה הייתה שלא עזב את הארץ, כי ארבעת ילדיו נמצאים כאן. הבוקר התייצב החשוד מרצונו, ניגש למפלג ההונאה ואמר לחוקרים המופתעים: "בוקר טוב, אני האדם שאתם מחפשים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן