Skip to content

חדשות האופנה: קאן ועכשיו

המעצבים נקראים לדגל לקראת אולימפיאדת לונדון, פרסומת טלוויזיה לסטיב מאדן, קטלוג קיץ לאייס קיוב, עדכון לגולשים ולגולשות, שעון הטיסו של טוני פרקר ואנדי מקדואל סוגרת את פסטיבל קאן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לונדון 2012


מדי הנבחרת החדשים, ראלף לורן. צילום: פיטר קרמר
מדי הנבחרת החדשים, ראלף לורן. צילום: פיטר קרמר

 

מעצב-העל ראלף לורן (Ralph Lauren) הציג בשבוע שעבר במנהטן את מדי הנבחרת האולימפית של ארצות הברית בצבעי דגל הכוכבים והפסים: לבן, אדום וכחול נייבי.

זוהי הפעם השלישית בה יוצר מעצב-העל מדים עבור האתלטים האמריקאים: הוא עיצב את מדי הנבחרת באולימפיאדת בייג'ין בשנת 2008 ובאולימפיאדת החורף בוונקובר בשנת 2010.

לורן מצטרף לרשימה ארוכה של מעצבים שמלבישים את המשלחות המדינתיות לאולימפיאדת לונדון 2012 שתיפתח בחודש יולי. סטלה מקרטני מעצבת עבור אדידס את מדי משלחת לונדון, חברי נבחרת אוסטרליה הציגו בתצוגת אופנה ספורטיבית ומרשימה את המדים שעיצבו עבורם אדידס (מדי ספורט) וספורטקראפט (מדים רשמיים), ארמאני מעצב לראשונה מדים אולימפיים עבור הספורטאים האיטלקיים והקנדים ילבשו מדים מבית האדסון ביי קומפני.

ומה איתנו? – אחרי הסערה הציבורית שעוררה בחירת התינוק של במבה כקמע של המשלחת, אנו מחכים לראות מי ייבחר כמעצב הלאומי.

 

 

ונעבור לפרסומות

נעלי סירה, מתוך קטלוג קיץ 2012, סטיב מאדן. צילום: אריק לנדר
נעלי סירה, מתוך קטלוג קיץ 2012, סטיב מאדן. צילום: אריק לנדר

שלושה סרטוני פרסומת חדשים למותג הנעליים הבינלאומי סטיב מאדן משודרים בימים אלה בערוצי הטלוויזיה בישראל. זהו קמפיין טלוויזיה ראשון של המותג בישראל והוא מלווה בתחרות נושאת פרסים בדף האוהדים של המותג בפייסבוק.

 

 

 

 

קטלוג קיץ חדש לאייס קיוב

עדי נוימן, שמלה לבנה פרחונית, מתוך קטלוג Ice Cube לקיץ 2012. צילום: אלכס ליפקין
עדי נוימן, שמלה לבנה פרחונית, מתוך קטלוג Ice Cube לקיץ 2012. צילום: אלכס ליפקין

עדי נוימן, הפרזנטורית של רשת אייס קיוב (Ice Cube) הצטלמה לקטלוג קיץ 2012 של המותג בהשראת שנות החמישים. הקולקציה של המותג נשית ומחמיאה וניתן למצוא בה פריטים המייצגים את כל הטרנדים המובילים, וביניהם צבעי פסטל, הדפסים שבטיים ואתניים, צבעים עזים (קולור בלוק), הדפסים גיאומטריים ותחרה, משי ושיפון.

 

 

 

לידיעת הגולשים והגולשות

עמוס תמם בחנות ml בנתניה. צילום: אסף לב.
עמוס תמם בחנות ml בנתניה. צילום: אסף לב

עמוס תמם, הפרזנטור של אופנת הגברים ml men מתכונן לקראת השקת קולקציית מכנסי גלישה לקיץ 2012 בגזרת ברמודה. השחקן, שנפרד לאחרונה מעדי הימלבוי,  עסוק בימים אלה בחזרות למחזמר "קזבלן" בבימויו של צדי צרפתי. המחזמר יעלה בעונה הקרובה בתיאטרון הקאמרי. במקביל, הוא משחק לצדה של בר רפאלי בסרט "כידון", המתאר את מבצע החיסול של בכיר החמאס מחמוד אל מבחוח, המצולם בימים אלה.

 

 

הזמן הכתום

Tissot PRS 330 Tony Parker Limited Edition 2012. צילום: יח"ץ חו"ל
Tissot PRS 330 Tony Parker Limited Edition 2012. צילום: יח"ץ חו"ל

מותג שעוני היוקרה השוויצרי טיסו (Tissot) השיק מהדורה מוגבלת של שעון בהשראתו של שחקן הכדורסל הצרפתי ויליאם אנטוני ("טוני") פרקר. פרקר, אחד מהשגרירים הבינלאומיים של טיסו, נושא את הספרה 9 על גב חולצתו כרכז קבוצת הסן אנטוניו ספרס (San Antonio Spurs). בהתאמה הובלטה בשעון הספרה 9 בצבע כתום עז של כדור המשחק. על גב השעון חרוטים מספר החולצה של פרקר ("9") וחתימתו הייחודית.

עושה רושם שמשאלתו של פרקר, כי עונת הכדורסל של שנת 2012 תהיה מוצלחת לספרס, מתגשמת. לפנות בוקר (יום רביעי) גברו הספרס במשחק ביתי על האוקלהומה סיטי ת'אנדרס וקבעו שיא חדש של ניצחונות ברצף בפלייאוף.

 

 

 

לא כל כך נעים לראות קאן סגור

אנדי מקדואל בטקס סיום פסטיבל קאן. צילום: יח"ץ חו"ל
אנדי מקדואל בטקס סיום פסטיבל קאן. צילום: יח"ץ חו"ל

כמו כל דבר טוב, הסתיים לו פסטיבל קאן לשנת 2012. רוזלי אנדרסון ("אנדי") מקדואל, השחקנית והדוגמנית האמריקאית, היא שגרירת יופי של המותג הבינלאומי לוריאל פריז. מקדואל, כמו חברתה לנבחרת החלומות אווה לונגוריה, זכתה לליווי צמוד של צוות מאפרי העל של המותג שאיפר אותה במהלך ימי פסטיבל קאן.

בטקס הסיום של הפסטיבל נראתה מקדואל עונדת צמיד סהרה ועגילי סן לורנזו מהזהב לבן משובץ יהלומים מבית תכשיטני-העל האיטלקי דמיאני (Damiani).

צמיד סהרה, זהב לבן משובץ יהלומים, Damiani
צמיד סהרה, זהב לבן משובץ יהלומים, Damiani. צילום: יח"ץ חו"ל
עגילי סן לורנזו, זהב לבן משובץ יהלומים, Damiani
עגילי סן לורנזו, זהב לבן משובץ יהלומים, Damiani. צילום: יח"ץ חו"ל

 

 

 

 

 

 

הפסטיבל הסתיים, אבל יהלומים הם הרי לנצח, לא?

* * *

אהבתם/ן? עקבו אחרינו בטוויטר, הצטרפו אלינו בפייסבוק

mega-ofna עדכוני אופנה בטוויטרfacebook-fanpage-megafon-fashion

* * *


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן