Skip to content

דייט ראשון עם הגבר הנכון

באלבום הקאברים הרומנטיים שלו משלב יניב ד'אור את יכולתו הוואקאלית עם לבוש קלאסי וביצוע עם נשמה   ציון 9 ביקורת דיסק / זוהר מלאכי  אחרי הסינגלים "זכיתי לאהוב" בחידוש לשיר של עברי לידר ו-"בראשית" של אסף אמדורסקי, מנפיק יניב ד'אור את אלבום הבכורה "יניב ד'אור" – אוסף קאברים לשירים ישראליים.  "יניב ד'אור" מאגד בתוכו 13 רצועות […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
יש בו אהבה והיא מנצחת. ד'אור

באלבום הקאברים הרומנטיים שלו משלב יניב ד'אור את יכולתו הוואקאלית עם לבוש קלאסי וביצוע עם נשמה  

ציון 9

ביקורת דיסק / זוהר מלאכי 

אחרי הסינגלים "זכיתי לאהוב" בחידוש לשיר של עברי לידר ו-"בראשית" של אסף אמדורסקי, מנפיק יניב ד'אור את אלבום הבכורה "יניב ד'אור" – אוסף קאברים לשירים ישראליים.

 "יניב ד'אור" מאגד בתוכו 13 רצועות קאברים של שנות האלפיים דוגמת השירים: "היא לא דומה", "מונסון", "אם את אוהבת אותי" בגרסה עברית וצרפתית, ו"זכיתי לאהוב" בגרסה עברית ואיטלקית.

ד'אור, 37 , גבר נחשק ואמן מוערך, שירת בצה"ל כסולן תזמורת ולהקת חיל האוויר, למד באקדמיה למוזיקה באוניברסיטה העברית בירושלים וב-Guildhall School of Music and Drama, חי בלונדון ומופיע כבר כמה שנים כסולן בבתי אופרה ידועים בעולם – באופרות של הנדל, ויוואלדי, מונטוורדי ועוד. 

באלבום הבכורה ד'אור אינו מתיימר להתעלות מעל השירים המקוריים (אלא להציע סגנון אחר), אך בחלקם של השירים הוא עושה זאת בהצלחה רבה כמו ב-"זכיתי לאהוב" וב-"בראשית" בהם משלב ד'אור את יכולתו הווקאלית עם לבוש קלאסי וסגנון הקרוסאובר. רומנטי ומרגש. ד'אור הוא זמר עם נשמה – ושומעים זאת לאורך כל האלבום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן