Skip to content

טקס השבעה בירושלים למחזור מרץ 12 של הנח"ל החרדי

אתמול נערך בגבעת התחמושת טקס השבעה לחיילי מחזור מרץ 12 של גדוד נצח יהודה, הנחל החרדי. מדובר במחזור הראשון, שבו כל הסגל הפיקודי החל מהמ"כ ועד רמת המ"פ, הם בוגרי הגדוד. הרב יואל שוורץ: "נצח יהודה זוכה להיות אחד מהגדודים החשובים בצה"ל בזכות הרוח, אם יש רוח יש כוח"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתמול נערך בגבעת התחמושת טקס השבעה לחיילי מחזור מרץ 12 של גדוד נצח יהודה,  הנחל החרדי. מדובר במחזור הראשון, שבו כל הסגל הפיקודי החל מהמ"כ ועד רמת המ"פ, הם בוגרי הגדוד. הרב יואל שוורץ: "נצח יהודה זוכה להיות אחד מהגדודים החשובים בצה"ל בזכות הרוח, אם יש רוח יש כוח"

מאת טובה אבן חן

על רקע ועדת קש"ב, בראשות ח"כ יוחנן פלסנר ממפלגת קדימה, ובהמשך לסקפטיות הרווחת בציבור לגבי האפקטיביות שבה אפשר לגייס את הנוער החרדי לשרת בצה"ל, הנח"ל החרדי הוא בהחלט נווה מדבר. אתמול נערך בגבעת התחמושת בירושלם טקס השבעה לחיילי מחזור מרץ 12 של גדוד נצח יהודה – הנחל החרדי. מדובר במחזור הראשון, שבו כל הסגל הפיקודי החל מהמ"כ ועד רמת המ"פ הם בוגרי גדוד נצח יהודה – הנחל החרדי.

הרב שוורץ מברך את הטירונים (צילום: אהרון שטיינמץ, עמותת נצח יהודה)
הרב שוורץ מברך את הטירונים (צילומים: אהרון שטיינמץ, עמותת נצח יהודה)

בטקס ההשבעה השתתפו כמאה חיילים בוגרי ישיבות חרדיות, סא"ל כפיר כהן מפקד בא"ח כפיר, רס"ן ארז בן שאנן מפקד מגמת אימון יסוד, רב הבא"ח סרן ניריפה ורבני עמותת נצח יהודה, הרב יואל שוורץ, הרב יצחק בר חיים, הרב צבי קלבנאו, וכן ראשי העמותה מארה"ב.

כפיר כהן בירך את לוחמי הגדוד ואמר: "ביד אחת אנו אוחזים ודרוכים בנשק וביד השנייה אנו אוחזים בתנ"ך. שילוב ערכים אלה יחד עם תחבולות המלחמה, אותם אתם לומדים בחטיבת כפיר."

הרב יואל שוורץ מעמותת נצח יהודה אמר: "נצח יהודה זוכה להיות אחד מהגדודים החשובים בצה"ל בזכות הרוח, אם יש רוח יש כוח. זכינו שלנצח יהודה יש שלוחות בחיל הים ובחיל חימוש ועוד. אתם לא רק מאחדים את האומה ביחד, אלא אתם מסמלים גם את השאיפה שלנו. עלו והצליחו".

חייל עם משפחתו לפני הטקס (צילום: אהרון שטיינמץ)
חייל עם משפחתו לפני הטקס (צילום: אהרון שטיינמץ)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן