Skip to content

מחר: ממלאים את מאגרי החיים של ישראל

במהלך היום תתקיים פעילות הצלת חיים ברחבי הארץ. מ-08:00 עד 22:00 יפעלו מאה מוקדי התרמה בפרישה ארצית, שבהם יתאפשר לחתום על כרטיסי אדי, לתרום דם, לתרום למען חולי CF ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום שני ה-4.6.2012 יתקיים יום הצלת חיים ארצי ביוזמת ארגון שגרירי רוטשילד, מיסודה של קרן רוטשילד קיסריה, בשיתוף עם המרכז הלאומי להשתלות של משרד הבריאות (אדי), מד"א, איגוד סיסטיק פיברוזיס (CF) בישראל וארגונים נוספים.

במהלך היום תתקיים פעילות הצלת חיים ברחבי הארץ. החל מהשעה 08:00 ועד 22:00 יפעלו כ-100 מוקדי התרמה בפריסה ארצית, שבהם יתאפשר לחתום על כרטיסי אדי, לתרום דם, לתרום למען חולי CF ועוד.

נתנאל טויטו ביום הצלת חיים צילום לירז כהן
נתנאל טויטו ביום הצלת חיים (צילום: לירז כהן)

מטרתו של יום הצלת החיים היא להעלות את המודעות בקרב הציבור בישראל לכלל הנושאים והתחומים הנוגעים להצלת חיים ולהניע את הציבור לתרום תרומות מצילות חיים. הייחוד של היום בכך שהינו קמפיין התרמה רחב היקף עבור גופים רבים העוסקים בהצלת חיים בישראל.

"יום הצלת חיים" נוסד על ידי סטודנטים מארגון שגרירי רוטשילד, במטרה להפכו למסורת ארוכת שנים. משעות הבוקר ובמהלך כל שעות היוםיפעלו מאות מתנדבים מרחבי הארץ, ביניהם 300 שגרירי רוטשילד וכן מעל 1,000 מלגאי קרן רוטשילד-קיסריה.

מנכ"ל ארגון שגרירי רוטשילד, ארז רואימי, אומר: "העיסוק בהצלת חיים על ההיבטים השונים מאפשר לכלל הקבוצות והמגזרים בחברה הישראלית (יהודים וערבים, דתיים וחילונים, צעירים ומבוגרים, תושבי מרכז ופריפריה) לקחת חלק יחד בפעילות התנדבותית שאין נאצלת ממנה, הצלת חיים, המדגישה את ערך הערבות ההדדית בין כלל האזרחים והתושבים בישראל".

מצפים לשבור שיא נוסף ולהחתים למעלה מ-10,000 איש על כרטיסי אדי

לדברי דוברת המרכז הלאומי להשתלות, דבורה שרר, "מדובר ביוזמה מבורכת, זו השנה השנייה בה מתקיים שיתוף הפעולה עם ארגון שגרירי רוטשילד. בשנה שעברה, במסגרת 'יום הצלת חיים' נשבר שיא ישראלי ובתוך 12 שעות חתמו 4,000 בני אדם על כרטיס אדי. השנה אנחנו מצפים לשבור שיא נוסף ולהחתים למעלה מ-10,000 איש על כרטיסי אדי".

ארגון שגרירי רוטשילד, מיסודה של קרן רוטשילד קיסריה, הוקם במטרה להכשיר דור עתיד של מנהיגים עסקיים וציבוריים עם אחריות חברתית. בארגון חברים סטודנטים הלומדים במוסדות אקדמיים בפרישה ארצית, שנבחרו לאחר תהליך מיון קפדני וזוכים לתוכנית הכשרה לפיתוח אישי ומקצועי, מלגת לימודים מלאה וניסיון בייזום ובהובלה של פרויקטים חברתיים ברמה ארצית ומוניציפלית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן