Skip to content

הסקסולוגית הנודעת, ד"ר רות ווסטהיימר, נכנסת לעסקי היין

הגורו היהודיה של עולם המין משיקה את 'יין האהבה', כדי לסייע לזוגות להירגע לפני הפעולה החשובה. ווסטהיימר עצמה - כמעט שלא שותה יין. מה שעובד בשבילה זו כוסית ג'ינגר אייל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגורו היהודיה של עולם המין משיקה את 'יין האהבה', כדי לסייע לזוגות להירגע לפני הפעולה החשובה. ווסטהיימר עצמה – כמעט שלא שותה יין. מה שעובד בשבילה זו כוסית ג'ינגר אייל

מאת שי שגב

ד"ר רות ווסטהיימר נכנסת לעסקי היין. הסקסולוגית בת ה-84, ניצולת שואה, פסיכולוגית בוגרת אוניברסיטת סורבון שבצרפת, מחברת ספרים ומטפלת מין, יוצאת בקו חדש של יין עם אחוז כוהל נמוך. לטענתה, אלו יינות מקליפורניה עם 6% כוהל בלבד, אשר יושקו תחילה בסופרמרקטים ובחנויות בניו יורק ולפחות באחת "ממסעדות העלית" של התפוח הגדול – כבר ביולי הקרוב.

ד"ר רות ווסטהיימר - צילום: דיוויד שנקבון, ויקימדיה
ד"ר רות ווסטהיימר - צילום: דיוויד שנקבון, ויקימדיה

מותג היינות ייקרא ו'אן ד'אמור Vin d'amour (יין האהבה), ובהתאם לרעיון הכללי, יש לצרוך באופן מתון את היין העדין – וזאת כדי לסייע בזוגיות. ד"ר ווסטהיימר התראיינה לניו יורק פוסט אודות המשקה ואמרה: "תמיד אמרתי לזוגות שצריך לשתות כדי להירגע, אבל לא יותר מדי… אם אישה שותה יתר על המידה היא נרדמת, אם גבר שותה יתר על המידה – הוא לא יכול לתפקד".

ווסטהיימר אינה שתיינית יין גדולה בעצמה, אך נהנית פעם בפעם מכוסית של גוורצטרמינר, אך תמיד תעדיף משקה ג'ינג'ר אייל. לפחות בשבילה – זה עובד.

ד"ר ווסטהיימר החלה לתת עצות בתחום המיניות במסגרת תוכניות רדיו ליליות בארצות הברית במהלך שנות השמונים של המאה הקודמת, ולאט לאט התרחב מעגלה לתוכניות טלוויזיה, טורים קבועים בעיתונים, 35 ספרי עצות בנושאי מין, קלטות וידאו ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן